آتش‌نشانان 7 نفر را از آتش سونای خشک یک واحد مسکونی در غرب تهران نجات دادند+ عکس

ساعت 18:57 روز گذشته حریق در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس، خیابان اعتمادیان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاههای 102 و 34 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه Incident اعزام شدند.

حبیب‌الله سجادی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی، قسمت سونای خشک یک واحد مسکونی 130 مترمربعی در طبقه اول ساختمان پنج طبقه مسکونی آتش گرفته و کاملاً شعله‌ور بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با به‌کارگیری تجهیزات کامل فردی و لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند، شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: درحین عملیات مهار شعله‌های آتش، همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از دستگاه‌های تنفسی وارد ساختمان شدند و دو مرد و دو زن سالخورده، دو زن حدوداً چهل ساله و یک کودک پنج ساله را از میان دود غلیظ خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی درحال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟