آتش سوزی در برج مسکونی 11 طبقه اتوبان حکیم

پس از اطلاع رسانی این حادثه Incident به سامانه 125 از سوی ساکنان یک برج مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاههای 27 و 20 به همراه گروه امداد و نجات 8، خودرو حامل تشک نجات، نردبان 32 متری و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به بزرگراه آیت اله حکیم، چهارراه تعاون، خیابان اندیشه شمالی رهسپار کرد.

اصغر فارسی رئیس ایستگاه 27 آتش نشانی درباره این حادثه گفت: در یک برج مسکونی 11 طبقه، یک انباری حدوداً 6 مترمربعی در طبقه منفی یک آتش گرفته بود که با توجه به انباشت مقدار زیادی اجناس مستعمل در این مکان، دود بسیار غلیظ ناشی ازاین آتش سوزی راهروها و طبقات برج را فرا گرفته بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده وارد طبقه منفی یک شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان خود را به راهروها و طبقات بالایی برج رساندند و ساکنان را به خارج از ساختمان هدایت کردند.

فارسی تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه اجناس سوخته، محل را تحویل مدیریت برج مسکونی دادند.

وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟