کامیون ها در جاده های کشور 6 نفر را کشتند اما مقصر نبودند! +عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف Crash که ساعت ١١ صبح سه شنبه در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاد، گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده پراید در محور کیلومتر ٧٠ سلماس(سه راهی آب گرم) باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه کشنده هوو و کشته شدن سه نفر شد.
این مقام انتظامی همچنین درباره تصادفی که ساعت ٢٠ پنجشنبه در استان قم اتفاق افتاده، بیان کرد: تصادف بین پژو ٤٠٥ و کامیون بنز در محور کیلومتر هشت سلفچگان-ساوه روی داده که متاسفانه سه نفر کشته به جای گذاشته است. علت این حادثه Incident رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پژو بوده است.
وی با اشاره تصادف دیگری هم که ساعت ١٧ روز سه شنبه در شمال استان سیستان وبلوچستان باعث کشته شدن سه نفر شد، گفت: راننده سواری پراید به علت حرکت در خلاف جهت در محور کیلومتر ١٣ زابل-زاهدان با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که متاسفانه منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن یک نفر شد.
رحمانی در ادامه گفت: ساعت ٢٥ دقیقه بامداد چهارشنبه دو دستگاه پژو ٤٠٥ در محور کیلومتر ٦٠ فرعی زرین دشت با هم برخورد کردند که دو نفر کشته و دو نفر مجروح به جای گذاشت. علت این تصادف بی توجهی یکی از راننده ها به جلو بوده است.
این مقام انتظامی در پایان اظهار کرد: این بار کیلومتر٢٠ آزادراه اندیمشک - پل Bridge زال شاهد بی احتیاطی راننده تریلی دانگ فنگ و واژگونی این وسیله بود. بی توجهی این راننده به جلو باعث واژگونی این تانکر سوخت حامل بنزین و مجروح شدن یک نفر شد. این تصادف ساعت ٥:٣٠ صبح چهارشنبه روی داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟