انبار تسمه خیابان سعدی در آتش سوخت

به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 1 و 4 را روز گذشته به خیابان سعدی جنوبی، خیابان خوانساری اعزام کرد.

به گفته علی وثیقی فرمانده آتش نشانان ایستگاه یک عملیات آتش نشانی تهران؛ در محل حادثه Incident یک ساختمان دو طبقه مشاهده می شد که قسمتی از طبقه اول آن به مساحت 90 متر مربع با کاربری انبار تسمه، آتش سوزی رخ داده و دود و حرارت بسیار زیادی از راهروها و پنجره های این طبقه خارج می شد.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ به منظور ایمن سازی محل حادثه جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به طبقه اول رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

وثیقی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از دستگاه های تنفسی، خود را به طبقات بالایی ساختمان رساندند که پس از جستجو مشخص شد یکی از کارگران که برای خاموش کردن آتش وارد ساختمان شده بود، دچار محبوسی و دود گرفتگی شده بود که آتش نشانان بلافاصله وی را از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وثیقی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی، محل حادثه را به طور کامل ایمن کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟