گاردریل اتاقک پژو 405 را درید+ عکس

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 123 و 50 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به بزرگراه خلیج فارس، حوالی دانشگاه شاهد رهسپار شدند.

اکبر فرمانی رئیس ایستگاه 50 آتش نشانی در مورد این حادثه Incident گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به هنگام حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه بخشی از گاردریل فلزی بزرگراه از قسمت جلو و موتور این خودرو وارد اتاقک آن شد و راننده جوان را ازپشت فرمان تا صندلی عقب خودروبا خود برد به طوری که او را در شرایط بسیار خطرناکی قرار داد.

وی با اشاره به گیرافتادن راننده و مصدومیت شدید او، افزود: آتش نشانان به سرعت جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و به منظور ایمن سازی محل حادثه علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات نجات، مرد 18 ساله را که از ناحیه پای راست و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، از خودرو خارج کرده و وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

فرمانی در پایان گفت: آتش نشانان پس از جداسازی خودرو از گاردریل و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن بزرگراه و ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت برخورد تحویل کارشناسان پلیس Police راهور دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟