به گزارش رکنا، سرهنگ یداله ستوده سرپرست پلیس Police راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه Incident گفت: روز گذشته ساعت 11 و 50 دقیقه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون بنز با موتور سیکلت در کیلومتر دو محور ایرانشهر-خاش  فرعی زابلی، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند. 
سرپرست پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در این حادثه، خودروی کامیون بنز به علت انحراف به چپ با موتور سیکلت برخورد، که به علت شدت ضربه وارده راننده موتور سیکلت در بیمارستان جان خود را از دست داد. 
وی با اشاره به حادثه دیگری مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا در روز جاری در ساعت شش و 40 دقیقه در محور ایرانشهر–خاش فرعی خیرآباد، خبر داد و گفت: در این حادثه کامیون کشنده به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد، که به علت شدت ضربه وارده راننده کامیون در محل جان خود را از دست داد. 
ستوده با اشاره به دوطرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: در مسیر مجاز خود تردد و از انحراف به چپ خودداری و با سرعت مطمئنه تردد کنند تا سفری ایمن به همراه داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟