مردگان متحرک در شهر/ این مواد مخدر جدید چه بلایی سر جوانان می آورد؟ + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

مردگان متحرک 3

انتشار ویدئویی تکان‌دهنده از خیابان‌های شهر منچستر انگلیس که افراد بی‌خانمان را به تصویر کشیده سوژه رسانه‌های منتقد دولت شده است.

بر اساس گزارش میل‌آنلاین، این فایل ویدئویی افراد بی‌خانمانی را در مناطق مختلفی از شهر منچستر نشان می‌دهد که به واسطه مصرف نوع جدید از ماده مخدر همچون «مردگان متحرک» هستند.

توزیع و مصرف نوع جدید از ماده مخدر که گویی رنگ و لعاب داروهای حیوانی را نیز در خود دارد بی‌خانمانان و جوانان این شهر را هدف قرار داده است.

به گفته امدادگران این شهر روز گذشته 26 مورد فراخوان برای آنها صادر شده است که تمامی آنها مربوط به استفاده از نوع جدید از ماده مخدر است که مصرف‌کننده را به حالت مجسمه یا مرده متحرک در می‌آورد.

تخمین زده می‌شود 95 درصد از افراد بی‌خانمان جوان منچستر به این ماده مخدر اعتیاد داشته باشند.

برخی مصرف‌کنندگان در فضایی مجازی مدعی شده‌اند که "ماده مخدر جدید به برخی مواد آرامبخش که برای حیوانات استفاده می‌شود، آغشته هستند."

ویدئوی منتشر شده چند بی‌خانمان را در مرکز شهر به تصویر کشیده است که بعد از مصرف این ماده مخدر به «مردگان متحرک» ('the walking dead) تبدیل شده‌اند.

پنج‌شنبه گذشته یک زن بر اثر سقوط Fall در یک ایستگاه تراموا (قطار شهری) جان خود را از دست داد؛ گمانه‌زنی‌ها از مصرف حشیش توسط او خبر می‌دادند اما روز گذشته مشخص شده است که وی از ماده مخدر جدید استفاده کرده بود.

این ماده مخدر جدید که اصطلاحاً «اسپیس»(Spice-ادویه) نامیده می‌شود به ماده مخدر صنعتی گفته می‌شود که از آوریل گذشته غیرقانونی اعلام شده و در حال حاضر به جای اینکه در مغازه‌ها خرید و فروش شود در خیابان‌ها خرید و فروش می‌شود.

ماده مخدر «اسپیس»(Spice) حاوی یک کانابینوئید مصنوعی است که شامل گروهی از مواد شیمیایی متفاوت از کانابینوئیدهای موجود در حشیش است اما آنها هم به گیرنده‌های کانابینوئید متصل شوند.

در حال حاضر این مخدر به عنوان ماری‌جوآنای مصنوعی در انگلیس خرید و فروش می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟