غذا خوردن حادثه ساز راننده تریلی  در آزادراه قزوین-کرج  + عکس

به گزارش رکنا، حادثه از محل تصادف Crash حوادث Accidents ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۲۰ بهمن یک دستگاه تریلی تانکر دار که در مسیر لاین جموبی آزادراه قزوین––کرج در حرکت بود به علت احتمالی عدم توجه راننده به جلو (احتمالا صرف غذا هنگام رانندگی) از مسیر خود منحرف و بعد از عبور از گاردریل میانه جاده و شکستن دو تیر برق در لاین مقابل متوقف شد.
یک دستگاه سواری ال نود هم در این حادثه Incident توسط این تریلی زیر گرفته شد که خوشبختانه به سرنشینان آن آسیبی وارد نیامد اما بعد از خروج سرنشینان سواری مزبور دچار حریق شده و در آتش سوخت.
تیم های امداد و نجات از پایگاه های هلال احمر شهر محمدیه و اورژانس شهرک کاسپین و آتش نشانی محمدیه در محل حادثه حاضر شده و با تلاش ۳۰ دقیقه ای تیم ست نجات هلال احمر راننده تیریلی که به شدت دچار آسیب از نواحی سر و سینه شده بود از انبوه آهن پاره ها رهاسازی و بعد از انجام اقدامات درمانی توسط تیم تکنیسین های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
حادثه از بیمارستان شهید رجایی با وجود همه تلاش ها توسط تیم های امدادی و نجات و اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان برای نجات این راننده، وی ساعاتی بعد به علت شدت صدمات وارده در این مرکز درمانی فوت کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟