انداختن ترقه داخل ماشین پلیس 7 تن را مجروح کرد / کوتاه از هر آنچه در شب چهارشنبه سوری  در تهران و شهرهای کشور رخ داد+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

345

چهارشنبه سوری / نارنجک ۱۲/۵ کیلویی دست ساز / خوشبختانه با دستگیری سازنده آن قبل از انفجار ‌توقیف شد.

 

photo_2017-03-14_22-45-19

 

چهارشنبه سوری / یک پلیس تهران حین خدمت به علت اصابت مواد محترقه مجروح شد/ این افسر پلیس برای درمان سرپایی به بیمارستان فارابی منتقل شد.

چهارشنبه سوری / بیش از 30 نفر به بیمارستان فارابی مراجعه کرده که بیشتر آنها کودک هستند/ در میان مجروحان کودک سه ساله ای دیده می شود.

چهارشنبه سوری / پرتاب مواد محترقه به داخل خودروی کلانتری با 7 مصدوم / پرتاب مواد محترقه به داخل خودروی کلانتری 12 واقع در خیابان عباسی تبریز، 7 سرباز را مصدوم کرد.

به گزارش مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی این سربازها دچار سوختگی و جراحت شده و به بیمارستان های سینا و امام رضای تبریز منتقل شدند. تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان تا ساعت 21 امشب به 25 نفر رسید. از این تعداد 18 نفر در تبریز دچار سانحه شده اند.

photo_2017-03-14_22-46-13

چهارشنبه سوری / اولین مصدوم از شهرستان رودبار پسر بچه ۱۳ ساله است که بر اثر سوختگی با ترقه راهی بیمارستان شد.

چهارشنبه سوری /  انفجار منزل مسکوی در باغ‌آذری / سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:براثر انفجار یک منزل مسکونی در باغ آذری دو نوجوان مصدوم شدند.

چهارشنبه سوری / اصابت ترکش ترقه به چشم مامور آتش نشانی کنگان در چهارشنبه سوری / جمالی، مدیر آتش نشانی: اورژانس در خیابان ساحلی حضور داشت و با شستشوی چشم وی، خوشبختانه خطر رفع شد.

چهارشنبه سوری / 29 تن براثر استفاده ازمواد محترقه دچار مصدومیت شدند وبه اورژانس بیمارستانهای سطح استان مازندران مراجعه کردند. مصدومان ازسن ۱۰ تا ۳۸ ساله بودندو ازناحیه دست وچشم دچارآسیب شدند/بابل

چهارشنبه سوری / رییس اورژانس کشور اعلام کرد: انفجار در حین ساخت مواد منفجره دستی در خیابان یکم نیروی هوایی منجر به مصدومیت یک جوان 27 ساله و قطع هر دو دست و هر دو پای وی شد. این مصدوم توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد. برادری که قربانی برادرش شد / پسر حدود 15 ساله ای که اقدام به درست کردن نارنجک دستی کرده بود باعث شد همان نارنجک برادر سه ساله اش را مجروح کند/ کودک سه ساله برای درمان به بیمارستان فارابی منتقل شد.

photo_2017-03-14_22-48-28

چهارشنبه سوری / آتش گرفتن خودروی پارک شده در میدان منیریه بر اثر افتادن بالن آرزوهای دست ساز در چهارشنبه سوری.

چهارشنبه سوری / مصدومان چهارشنبه سوری به 87 نفر رسید.

رئیس اورژانس کشور: تا ساعت 21:45 امشب 87 نفر در کل کشور در مراسم چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کولیوند افزود: از این 87 نفر 62 نفر به بیمارستان منتقل شدند و 24 نفر نیز در محل درمان سرپایی شدند. وی گفت: یک نوجوان 14 ساله در حوادث امروز جان خود را از دست داده است.

کولیوند افزود: امیر حسین نوایی در منطقه 17 شهریور تهران بر اثر انفجار مواد محترقه جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس کشورگفت: بر اثر انفجاری در خیابان یکم نیروی هوایی نیز یک جوان هر دو دست و هر دو پای خود را از دست داد. کولیوند افزود: سال پیش این مصدومان مربوط به بیمارستان مطهری تهران بود اما امسال با کاهش چشمگیر مصدومان تا این لحظه، این آمار مربوط به کل کشور است.

چهارشنبه سوری / مسئول ناحیه شمال و شمیرانات اورژانس تهران تعداد کل مصدومان چهارشنبه آخر سال را تا این لحظه 86 مصدوم در کل کشور اعلام کرد.

چهارشنبه سوری / هادی اردکانی با استعلام از مرکز دیسپاچینگ(ارتباطات) اورژانس تهران گفت: تا این لحظه در کل کشور 86 مورد مصدوم داشته ایم که 62 نفرشان به بیمارستان اعزام شده اند و 24 نفر با درمان سرپایی به منازلشان بازگشته اند. وی افزود: 31 نفر از این آمار مربوط به تهران است که 17 نفرشان به بیمارستان منتقل و 13 نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شده اند و تنها مورد فوتی آن پسر بچه 14 ساله مربوط به تهران است.

photo_2017-03-14_22-44-54

چهارشنبه سوری / کاهش 40 درصدی حوادث چهارشنبه سوری امسال / معاون عملیات اورژانس کشور گفت: برای اولین سالی است که تعداد حوادث چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته افت 30 تا 40 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، او افزود: از نظر شدت حادثه Incident نیز کاهش چشم گیری داشته اگر چه مسائل قابل توجهی از جمله در چشم و صورت و دست ها شاهدیم اما میزان آن نسبت به سال گذشته کاهش چشم گیری یافته است.

کاهش 40 درصدی آمار حوادث چهارشنبه سوری امسال

او گفت: تعداد مصدومین از ظهر امروز 89 نفر بودند که نسبت به سال گذشته 211 نفر بوده است که این امر متاثر از شهدای آتش نشانان در حادثه پلاسکو بوده زیرا کمپین هایی در این خصوص تشکیل شد و توانست شدت جراحات را کاهش دهد.

چهارشنبه سوری / تعداد حوادث Accidents چهارشنبه آخر سال به 11 مورد رسید / معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد : از عصر امروز تا کنون 11 مورد آتش سوزی مرتبط با چهارشنبه پایان سال در این کلانشهر رخ داده است.

آتش گرفتن سه اصله درخت و یک حلقه لاستیک از جمله این حوادث بود. شش مورد از این حوادث نیز مربوط به آتش گرفتن ضایعات بود که یک مورد از آن داخل باغی در زعفرانیه و مابقی در خیابانهای سطح شهر رخ داد.

همچنین شامگاه امشب هنگام برگشتن خودروی آتش نشانی از عملیات در خیابان فرهاد این خودرو با پرتاب نارنجک دست ساز دچار آسیب شد.

چهارشنبه سوری /  مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: هوا کردن بالن آرزو پشت بام و بالکن دو باب منزل مسکونی را به آتش کشید که با حضور آتش نشانان مهار شد.

 

چهارشنبه سوری / جوان موتورسوار هنگام حمل مواد محترقه در اسلامشهر دچار سانحه و با حضور عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

چهارشنبه سوری /  قطع عضو بر اثر بی احتیاطی در استفاده از مواد محترقه / مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اعلام کرد : بر اثر انفجار مواد محترقه امروز، متاسفانه انگشت دست یکی از مصدومین قطع و چشم چپ مصدوم دیگر براثر شدت جراحات تخلیه شد .دو مصدوم این حادثه در بیمارستان بستری هستند .

چهارشنبه سوری / حادثه چهارشنبه سوری این بار در سلماس / این حادثه که عصر امروز در حوالی منطقه اسلام آباد سلماس (تالار چهل کانی) رخ داده است و خودروی پراید حامل مواد منفجره دست ساز بوده که موج انفجار باعث مصدومیت شدید دو نفر و قطع برق منطقه گردیده است.

مصدوم فوق نوجوانی 15 ساله با هویت معلوم بوده و در میدان سینا به واسطه پرتاب مواد محترقه دست ساز از سوی افرادی ناشناس مورد اصابت قرار گرفته و به شدت مصدوم گردیده است.

photo_2017-03-14_22-48-14

چهارشنبه سوری / در آتش بازی چهار شنبه سوری مشگین شهر سه نفر مصدوم شدند همچنین یک دستگاه خودرو دچار حریق شد. عده ای در خیابانهای کرمانشاه آزادانه به سمت خودروهای مردم نارنجک دستی پرتاپ و جان و مال آنها را به مخاطره می اندازند.

چهارشنبه سوری / انگشتان کودک جوانرودی حین ساختن نارنجک دستی بر اثر انفجار قطع شد.

انفجار اکلیل سرنج ساعاتی پیش در محله کارمندان شهر کرمانشاه یک نفر را مجروح کرد. این انفجار سبب سوختگی شدید دست نوجوان سیزده ساله شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2017-03-14_23-00-59

کدخبر: 252053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟