سقوط وحشتناک  مگان در کانال آب  اروند کنار+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 29.83M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 8 شامگاه سه شنبه نخستین روز فروردین ماه امسال را نشان می داد که اهالی روستای منیوحی شهر آبادان با صدای مهیبی از خانه هایشان بیرون آمدند.
اهالی محل به سرعت خود را به کنار آب رساندند و با صحنه سقوط Fall خودروی مگان داخل کانال آب  در اروند کنار  روبرو شدند.
بدین ترتیب اهالی روستای منیوحی به کمک مرد گرفتار داخل خودروی مگان رفته و موفق شدند راننده خودرو را که مردی جانباز بود از مگان بیرون بکشند و در ادامه عملیات بیرون کشیدن خودرو را انجام دادند.

photo_2017-03-22_11-54-29
ابوحمزه یکی از اهالی روستای منیوحی به خبرنگار رکنا که در محل حادثه Incident حاضر شده بود گفت: در مدت یکسال گذشته این چهارمین حادثه سقوط خودرو به داخل کانال آب است که توانستیم به کمک اهالی روستا آنها را بیرون بکشیم.
وی افزود: اگر دیرتر به صحنه حادثه رسیده بودیم معلوم نبود برای این جانباز چه اتفاقی می افتاد.
ابوحمزه اداه داد: این حوادث Accidents به خاطر تاریکی خیابان و نبود خط کشی راهنمایی و رانندگی اتفاق می افتد که تا به حال هیچ یک از مسئولین به این مشکلات رسیدگی نمی کنند.

photo_2017-03-22_11-54-14
این جانباز از شیراز برای دیدن منطقه جنگی والفجر 8 آمده بود که با خودرویش داخل کانال آب سقوط کرده است.
وی ادامه داد: پس از بیرون کشیدن مرد جانباز امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.
بنا به این گزارش، سالانه مسافران راهیان نور برای بازدید از منطقه عبور می کنند و نبود علائم راهنمایی و رانندگی و تاریکی جاده باعث بروز حوادث در این منطقه می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
علی رنجکش.

 

کدخبر: 253133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟