محمدرضا عالی‌منش رئیس مرکز حوادث Accidents و فوریت‌های اورژانس فارس با اشاره به انجام 8 هزار و 331 ماموریت اورژانس در استان گفت: 79 نفر در استان فارس از 27 اسفندماه 95 تا 6 فروردین 96 با گاز منواکسیدکربن مسموم شدند.

عالی منش به مسافران توصیه کرد از روشن کردن پیک نیک و آتش در چادر و مکان‌های بسته خودداری کنند.

وی ادامه داد: از تعداد بیش از 8 هزار و 331 ماموریت هزار و 438 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که در 2 مورد از این حوادث از اورژانس هوایی استفاده شده است.

عالی‌منش بیان کرد: نخستین مورد ماموریت اورژانس هوایی مربوط به دوم فروردین و واژگونی یک خودرو وانت بار در محور دشت ارژن - شیراز بود که 2 تن با بالگرد منتقل شد و دومین حادثه Incident مربوط به 6 فروردین ماه و تصادف Crash دو دستگاه خودرو سواری در محور کازرون-شیراز بود که 5 مصدوم داشت و یک نفر با بالگرد منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: از 27 اسفندماه 95 تا 6 فروردین 96 به 5 هزار و 668 نفر مراجعه‌کننده در ایستگاه‌های سلامت نوروزی خدمات ارائه شد.

عالی منش با اشاره به استقرار 4 ایستگاه سلامت در 4 ورودی و خروجی شیراز اظهار داشت: علاوه بر این در 5 مکان پربازدید استان فارس شامل تخت جمشید، پاسارگاد، حافظیه، سعدی و حرم شاهچراغ (ع) ایستگاه‌های سلامت مستقر شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: 157 پایگاه اورژانس دراستان و 8 ایستگاه سلامت در مسیرهای پرتردد استان فارس مستقر هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟