سرهنگ پرویز اسدی با اشاره به مرگ خاموش 5 نفر در ساوه اظهار داشت: در حدود ساعت 1 و 45 دقیقه بامداد روز جاری در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حادثه Incident گاز گرفتگی مردی 37 ساله و زنی 30 ساله در یکی از منازل مسکونی شهرستان ساوه بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: سرانجام در بستر بررسی‌های کارشناسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این افراد بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی مورد استفاده، دچار مسمومیت و در نهایت گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: دیگر حادثه گاز گرفتگی نیز در حدود ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس Police این شهرستان رسید و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

اسدی ادامه داد: دراین حادثه نیز مشاهده شد که یک زن 24 ساله و دو مرد 24 ساله و 25 ساله در یکی از شرکت‌های تولیدی روستای یل آباد شهرستان ساوه در پی استفاده از وسیله گرمایشی نامناسب بر اثر گاز گرفتگی گریبان گیر مرگ شده‌اند.

وی افزود: مرگ این افراد توسط کارشناسان تیم‌های اعزامی اورژانس 115 که در محل حوادث Accidents حضور داشتند تأیید و سرانجام اجساد آنان با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟