به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سید محمد رجایی با بیان این مطلب افزود، عصر دیروز دوشنبه از طریق تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ حادثه Incident فرونشست و نم زدگی تعدادی واحد مسکونی در بولوار صبا در منطقه سیدی، اطلاع رسانی گردید، که با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد ، بلافاصله گروه نجات ایستگاه ۹ شهدای این سازمان را به محل حادثه در خیابان شهید مزدوری، این شهر اعزام کرد.

وی افزود ، با حضور گروه امداد و نجات در محل و بازدید های تخصصی و فنی آتش نشانان، از یک آپارتمان مسکونی مشخص شد ، بسته نبودن شیرفلکه اصلی آب و همچنین فرسودگی شیلنگ آب منجر به سوراخ شدن شیلنگ آب در زیر ظرفشویی شده که با توجه به نبود صاحبخانه و نشت شدید آب در طبقه همکف این منزل طی چند روز منجر فرونشت این واحد مسکونی گردیده است.

سید محمد رجایی افزود: شدت حجم آب جاری شده در داخل آشپزخانه این منزل به حدی بوده است که علاوه بر ایجاد خسارت به این ساختمان باعث ترک خوردگی و ایجاد خسارات شدید به ۳ واحد مسکونی دیگر درمجاورت این منزل شده بود.

سرپرست ایستگاه شماره ۹ شهدای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد، با توجه به بررسی های دقیق از ۴ واحد مسکونی خسارت دیده ۲ خانه خطر آفرین و غیر قابل سکونت تشخیص داده شد و به ساکنان آن دستور تخلیه این منازل اعلام گردید .

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد، با توجه به اینکه صاحبخانه ای که نشت آب ازمنزل وی اتفاق افتاده در مسافرت نوروزی به سر می برد و در مشهد حضور ندارد ، آتش نشانان برای جلوگیری از حوادث Accidents بعدی انشعابات اصلی آب ، برق و گاز این واحد مسکونی را قطع کرده و این مکان را به عوامل انتظامی حاضر در محل تحویل دادند.

 توصیه کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به همشهریان محترم این است که در صورت ترک منزل به مدت طولانی حتماً از بسته بودن شیرهای فرعی واصلی آب و گاز در داخل منزل اطمینان حاصل نموده تا شاهد چنین حوادث خسارت باری نباشیمبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

3

 

کدخبر: 253682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟