جزئیات سقوط مرگبار جوان 21 ساله از پل مشکین شهر / پلیس می گوید او غیرمجاز وارد شده بود

برابر بررسی های تکمیلی پلیس Police اردبیل در ساعت 20 و 55 دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط Fall یک نفر به دره منتهی به پل Bridge معلق که منجر به فوت وی شده، بلافاصله اکیپ کلانتری به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و مشاهده می نمایند یک نفر به هویت معلوم بدلیل سقوط به دره فوت نموده است.

پس از بررسی ها و تحقیقات میدانی، محرز می گردد 4 نفر با هویتهای معلوم به صورت غیر مجاز و بدون بلیط قصد ورود به پل معلق را داشته اند که پس از گذر از پل پیاده رو اول، به سمت محوطه دوم (محوطه پل اصلی) حرکت می نمایند.

از آنجایی که نگهبانان پل معلق متوجه حضور افراد غیر مجاز می شوند، از ورود آنان ممانعت می نمایند، در این حین سه نفر از این افراد از محل متواری و لیکن فرد ردیف چهارم (متوفی) قصد می نماید از حاشیه های کناری پل معلق استفاده و خود را به بالای پل برساند.

لیکن هم به جهت تاریکی هوا و نبود دید کافی برای وی و هم به دلیل شیب تند دامنه سنگی مجاورت پل معلق، متوفی کنترل خود را از دست داده و از روی سنگها به پایین سقوط و بر اثر برخورد از ناحیه سر با اجسام سخت فوت می نماید.

پس از هماهنگی با مقام قضایی، افراد ردیف اول و دوم به هویتهای معلوم توسط کارآگاهان پلیس دستگیر و شخص ردیف سوم به هویت معلوم تا این لحظه متواری است.

لازم به ذکر است پس از اخذ تستهای لازم از این افراد، متاسفانه وضعیت نرمال و عادی نداشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟