آتش در کارگاه تولید مصنوعات چوبی  چهاردانگه +عکس

با اعلام این حادثه Incident به سامانه 125 از سوی شهروندان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 12 به همراه تانکر آب با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران،خود را به شهرک صنعتی چهاردانگه رساندند.

امیر سلیمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: با توجه به قرار داشتن محل حادثه در محدوده آتش نشانی چهاردانگه نیروهای آتش نشانی تهران به کمک آتش نشانان چهاردانگه شتافتند.

وی افزود: قسمت زیرزمین یک کارگاه دو طبقه به مساحت 250 مترمربع با کاربری تولیدی انواع مصنوعات چوبی که مملو از چوب، اسفنج و ابر بود، آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز با استفاده از لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

سلیمانی در پایان اضافه کرد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به طبقات بالایی جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل آتش نشانان چهاردانگه دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟