بارش باران در کشور تا پایان هفته ادامه دارد/ راسک 42 درجه بالای صفر

محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش در نقاط مختلف کشور گفت: امروز شدت بارش ها در سمنان،خراسان رضوی،مرکزی،خراسان شمالی،قزوین،تهران، مازرندران، گلستان، البرز و شمال استان اصفهان است.

وی ادامه داد: برای نیمه جنوبی کشور شامل استان های کرمان، یزد،بوشهر و هرمزگان امروز بارش پراکنده و خفیف همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود. خلیج فارس تا آخر هفته مواج خواهد بود.

اصغری با بیان اینکه هوای کشور تا آخر هفته بارانی است،تاکید کرد: فردا بارش ها در نیمه شمالی کشور خواهد بود و برای استان های گلستان، تهران، همدان، مازندران، خراسان شمالی و رضوی بارش باران پیش بنی می شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی مسافرانی که هنوز از مسافرت بازنگشته اند، بهتر است روز چهارشنبه که وضعیت جوی آرام است، به مقصد بازگردند.

وی از ورود موج جدیدی به کشور خبر داد و افزود: روز پنج شنبه موج جدیدی از غرب کشور وارد کشور شده و استان های غربی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اصغری با اعلام اینکه از صبح جمعه هوای تهران بار دیگر بارانی است، تاکید کرد: امروز تهران 8 درجه از روز گذشته سرد تر بود. این در حالی است که راسک با 42 درجه و نیکشهر با 40 درجه گرمترین شهرهای کشور هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟