این 9 نفر در سیزده بدر گمشده بودند!

مجتبی محمودی سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در روز طبیعت ۶ کوهنورد و ۳ چوپان در مناطق کوهستانی شیرباد مشهد، بغبغو سرخس و باجگیران قوچان مفقود شده بودند که تمامی این ۹ نفر پیدا شدند و در سلامت کامل هستند.

وی افزود: در این روز دو چوپان در مناطق کوهستانی روستای بغبغو سرخس واقع در کیلومتر ۱۲۰ محور سرخس به مشهد مفقود شده بودند که توسط ساکنان این روستا پیدا شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین یک فرد چوپان دیگر هم در مناطق کوهستانی باجگیران قوچان واقع در کیلومتر ۳۵ محور قوچان به درگز و محدوده روستای یادگار مفقود شده بود که وی نیز توسط اهالی این روستا پیدا شد.

محمودی افزود:عملیات جستجوی ۶ کوهنورد مفقودشده در کوه‌های شیرباد روستای دولت‌آباد مشهد واقع در کیلومتر ۲۵ محور مشهد به چناران یکی دیگر از اقدامات صورت‌گرفته در این جمعیت بود که پس از اعلام پیداشدن این ۶ نفر در نیشابور توسط مسئولان این شهرستان عملیات مذکور پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه مشکلی برای این ۹ مفقود شده به‌وجود نیامده است، گفت: این عملیات‌ها توسط عوامل و نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در شعب سرخس، قوچان و مشهد انجام شد و با کمک ساکنان محلی این مفقودشدگان پیدا شدند و خوشبختانه تمامی این افراد در سلامت کامل هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟