شب وحشت در مشهد چگونه گذشت؟/در بارگاه امام رضا(ع) همه آرام گرفتند + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 19.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: پس لرزه ای به بزرگی 5.4 در مقیاس ریشتر در ساعت 37 دقیقه بامداد پنجشنبه بار دیگر منطقه سفید سنگ فریمان را لرزاند.

این لرزش زمین همچنان با توجه به اینکه شدت آن از زلزله اصلی کمتر است، پس لرزه محسوب می شود و انرژی زمین در حال آزادسازی است و امکان ادامه این پس لرزه ها تا یکی دو روز آینده نیز ادامه دارد.

پس از وقوع زلزله ۶ ریشتری در شهر مقدس مشهد، اماکن متبرکه حرم رضوی شب گذشته پذیرای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) و مکانی امن برای آنان بود.

محمد توکلی فریمانی مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: شب گذشته در پی وقوع زلزله و ایجاد نگرانی در شهر مقدس مشهد، فضاهایی برای استراحت مردم در حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شد و تمامی رواق‌ها پذیرای زائران و مجاوران بودند.وی افزود: رواق‌های منفی ۱ از جمله دارالحجه، دارالرحمه، شیخ طوسی، شیخ عاملی، رواق مبارکه حضرت زهرا (س) و شبستان‌های مسجد گوهرشاد، برای استراحت شبانه مردم در نظر گرفته شد.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: از آنجایی که در ایام نوروز، شیفت‌های فوق‌العاده‌ای برای خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در نظر گرفته شد، تغییری در روند حضور خادمان در حرم رضوی نداریم و در حال حاضر نیازی به افزایش تعداد خادمان احساس نمی‌کنیم، اما تمام خادمانی که در غیر ساعت خدمت هستند، در حالت آماده‌باش قرار دارند.

شدت این حادثه Incident به حدی بود که در مشهد مردم به خیابان ها ریختند و  برخی از مردم مشهد ترجیح دادند دیشب را در آستانه قدس رضوی و پارک ها  بگذرانند.

شب گذشته اضطراب و نگرانی در چهره مردمی که از ترس زلزله به حرم امام رضا ( ع ) پناه برده بودند موج می زد و دیشب آستان قدس رضوی شب ناآرامی را سپری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زلزله مشهد

زلزله مشهد

زلزله مشهد

زلزله مشهد

کدخبر: 255361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟