دکتر فریبرز راشدی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه Incident ساعت هشت و 40 دقیقه صبح امروز در محور ارتباطی زاهدان -خاش محدوده بخش کورین زاهدان به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حادثه براثر شدت ضربات وارده از 9 مسافر وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجاز 2 نفر کشته و هفت نفر زخمی و از وانت دیگر 2 نفر زخمی شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت های پزشکی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: نیروهای اورژانس به سرعت با سه دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به 2 بیمارستان خاتم الانبیا(ص) و امام علی (ع) زاهدان منتقل کردند.

هنوز از علت وقوع این حادثه اطلاعی در دست نیست.

به گزارش ایرنا بخش کورین با گستره حدود 12 هزار کیلومتر مربع در 95 کیلومتری جنوب غرب زاهدان واقع شده است.

سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیتهای قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

تاکنون حوادث مشابه زیادی در جاده های سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستانهای سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، خاش و زاهدان اتفاق افتاده که عامل بیشتر آنها رانندگان خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و یا قاچاقچیان سوخت بوده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟