نجات یک زن از رودخانه کارون در دقیقه 90

بیست و دوم خردادماه، یک زن به قصد خودکشی، خود را به داخل رودخانه‌ی کارون انداخت اما او نمی‌دانست که با این کار جان فرد دیگری را نیز به خطر خواهد انداخت.

کارگر فضای سبز شهرداری که در زمان حادثه Incident در حال جمع‌آوری زباله در نزدیکی رودخانه بود با شنیدن فریادهای کمک زن جوان، به سرعت دل به آب زد تا او را که در میان امواج خروشان کارون گرفتار شده بود، نجات بدهد.

او به هر زحمتی که بود خود را به زن جوان رساند اما تلاش‌هایش برای رساندن او به ساحل بی‌فایده ماند. شدت جریان آب به حدی بود که کارگر فضای سبز جان خودش نیز به خطر افتاده بود و دیگر قوای کافی برای بازگشت به ساحل رودخانه را نداشت.

در این میان مردمی که از نزدیک شاهد فداکاری کارگر فضای سبز شهرداری اهواز بودند به سرعت با نیروهای آتش‌نشانی تماس گرفتند و در زمان کوتاهی تیمی از نزدیک‌ترین کمپ آتش‌نشانی، خود را به محل حادثه رساندند.

آتش‌نشانان متوجه شدند پس از سقوط Fall زن به داخل رودخانه، یکی از کارکنان فضای سبز شهرداری اهواز با فداکاری و برای نجات جان زن جوان، دل به آب زده بود اما هر دو گرفتار جریان شدید آب رودخانه شده بودند.

به همین خاطر غواصان آتش نشانی برای نجات قربانیان وارد آب شدند و توانستند مرد کارگر و زن جوان را از رودخانه بیرون بیاورند اما زن جوان علائم حیاتی در بدن نداشت.

با این حال آتش‌نشانان ناامید نشده و عملیات احیای زن جوان را آغاز کردند و کمی بعد او توانست بار دیگر نفس بکشد و به زندگی بازگردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟