تصاویر دیدنی از سقوط سمند به رودخانه کارون + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز امیرنجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی درتشریح این خبر گفت: بعداز ظهر روز گذشته با تماس شهروندان به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز حادثه Incident سقوط Fall یک خودرو از روی پل Bridge پنجم به درون رودخانه کارون اعلام شد.
وی افزود: ستادفرماندهی 125 بلادرنگ تیم های امداد آبی و امدادنجات شهری را از نزدیکترین مقرهای عملیاتی به محل حادثه اعزام کرد.
وی خاطرنشان کرد: تیم های غواص با اجرای جستجوی آبی و با راهنمایی شهروندان عزیز حاضر در محل سقوط خودرو، در کمترین زمان ممکن خودروی غرق شده را پیدا و عملیات نجات را آغاز کردند.
نجفی گفت: راننده 35 ساله زنده از درون خودرو نجات داده شد و به ساحل منتقل و عملیات احیا و تنفس مصنوعی بر روی وی اجرا شد و باحضور عوامل اورژانس 115 فرد مذکور جهت ادامه روند درمانی به آمبولانس منتقل شد.
وی بیان کرد: تیم های امدادآبی عملیات جستجو را برای یافتن افراد احتمالی درون خودرو ادامه و پس اطمینان از عدم حضور اشخاص دیگری، وسیله نقله مذکور که یک دستگاه خودروی سمند بود را به حاشیه رودخانه منتقل و آن را جهت انتقال به ساحل آماده نمودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟