به گزارش رکنا، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس Police راه استان سمنان ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته منتهی به هشتم اردیبهشت ماه ۱۴ فقره سانحه جرحی، ۱۰۰فقره واژگونی و دو فقره حادثه Incident منجر به فوت به وقوع پیوست، بیان کرد: از مجموع این حوادث Accidents ۱۰۰ فقره واژگونی خودرو، شش حادثه به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و ۵۰ درصد بی توجهی به جلو بوده است.
این مقام انتظامی درباره حوادث منجر به فوت در استان سمنان طی تعطیلات پایان هفته، افزود: صبح روز پنج شنبه واژگونی تریلی در محور آرادان-سرخه به علت بی توجهی به جلو مرگ راننده ۳۲ ساله را رقم زد و همچنین واژگونی یک دستگاه پاترول در محور فرعی وامرزان دامغان به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه منجر به فوت دختر بچه ای هشت ساله به نام ستایش شد که پدر و مادرش نیز در این حادثه به شدت مجروح شدند.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه وقوع ۱۶فقره حادثه جرحی و فوتی طی دو روز در استان نشان از عدم احتیاط رانندگان است، ابراز داشت: رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی و توجه به جلو عواملی است که می تواند سلامت سفر  را تضمین کند که متاسفانه با وجود هشدارهای لازم هنوز این عوامل از سوی رانندگان رعایت نمی شود.
خسروجردی در ادامه تصریح کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده بیشترین عامل تصادفات را در استان سمنان به خود اختصاص داده اند که اندکی صبر و شکیبایی و استراحت به وقوع درصد این حوادث را به حداقل کاهش خواهد داد.
وی افزود: توجه به علائم راهنمایی و رانندگی می تواند از وقوع بسیاری از حوادث این چنینی جلوگیری کند لذا از رانندگان تقاضا داریم توصیه های پلیس را جدی قلمداد کرده و با هوشیاری و تمرکز لازم به رانندگی ادامه دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟