اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس Police راه استان مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .
وی افزود، به همین منظورتردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 ظهر امروز (چهارشنبه) 13 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 اردیبهشت ماه از محورهای"کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: در محور کرج به چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ازاین محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر تا ساعت 23 روز جمعه 15 اردیبهشت ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 5 بعد ازظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع است و تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روز روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های 14 و 15 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران، همچنین اظهار داشت: در محور فیروزکوه هم تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 15اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد .
رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟