تصادف مرگبار پژو با وَن در امیر آباد+ عکس

ساعت 17:17 روز گذشته تصادف Crash دو خودروی سواری در انتهای خیابان کارگر شمالی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 49 و گروه امداد و نجات 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه Incident اعزام شدند.

 

علی خلیق؛ رئیس ایستگاه 11 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با سه سرنشین در حال حرکت در سراشیبی مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر شمالی ناگهان با یک دستگاه خودروی وَن تصادف کرده و پس از برخورد با گاردریل در وسط خیابان متوقف شده بود.

وی با اشاره به گرفتار شدن سه پسر جوان حدودا هجده ساله در داخل خودرو پژو، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات، قسمتی از بدنه این وسیله نقلیه را برش دادند و با احتیاط کامل هر سه پسر جوان را از اتاقک متلاشی شده خودروی سواری خارج کردند.

خلیق تصریح کرد: با توجه به مصدومیت هر سه سرنشین خودروی پژو، نیروهای آتش‌نشانی مصدومان را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه مرگ یکی از سرنشینان توسط عوامل اورژانس تائید شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت بروز این حادثه رانندگی به پلیس Police راهور سپردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

13960226163805828108897810

 

کدخبر: 265064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟