شیرجه مرگبار در استخر کشاورزی در برابر چشمان برادر+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ظهر یکشنبه 31 اردیبهشت ماه امسال دو برادر در روستای شهرستانک شهرستان جغتای در کنار استخر کشاورزی بودند که یکی از برادرها به نام سعید برای شنا به داخل استخر شیرجه زد.
هنوز لحظاتی از شیرجه سعید 26 ساله به داخل استخر کشاورزی نگذشته بود که حمید برادر بزرگتر وی وقتی دید برادرش برای نجات از مرگ در آب تقلا می کند به داخل آب شیرجه زد و او را از آب بیرون کشید و خیلی سریع سعید را داخل خودرویش گذاشته و به بیمارستان ولی عصر منتقل کرد.
تلاش پزشکان برای نجات جان سعید به نتیجه نرسید و وی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و سناریوی مرگ به بازپرس سید آبادی گزارش شد.
محمد کیوانلو داماد خانواده 2 برادر جوان به رکنا گفت: حمید 38 ساله مهندس کشاورزی در بجنورد است و روز حادثه Incident با برادرش به زمین کشاورزی رفته بودند و در حالیکه اطراف استخر کشاورزی را فنس پوشانده شده بود سعید پیشنهاد شنا را به برادرش می دهد.
وی افزود: حمید ابتدا مخالف شنای برادرش در استخر کشاورزی می شود اما پسر جوان با توجه به اینکه به فن شنا آشنایی داشته به داخل استخر شیرجه می زند که لحظاتی بعد وی در داخل استخر غرق می شود.
محمد افزود: حمید با دیدن این صحنه به کمک برادرش رفته اما وقتی وی را به بیمارستان می رساند کار از کار گذشته بود و پزشکان اعلام کردند که به خاطر سرد بودن آب استخر عضلات سعید دچار گرفتگی شده و همین باعث غرق شدن وی شده است.
بنا به این گزارش، سرهنگ مجتبی موهبتی رییس پلیس Police جغتای با اعلام این خبر به رکنا گفت: تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و صبح امروز نیز مراسم تشییع جنازه این جوان برگزار شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟