بازگشت آقای سخنگو به آتش‌نشانی+عکس

سال 91 بود که آتش‌نشانی تهران صاحب سخنگو شد و جلال ملکی به‌عنوان نخستین سخنگو در این سازمان فعالیت خود را آغاز کرد، او در آن ایام گرچه بارها در شبکه‌های مختلف صداوسیما حاضر شده و با رسانه‌های مختلفی نیز گفت‌وگو داشت اما پنج‌سال بعد و با ریزش ساختمان پلاسکو به شهرت رسید. سخنگویی با ظاهری عملیاتی و همیشه حاضر که لحظه‌به لحظه اخبار ریزش پلاسکو را به مردم اطلاع می‌داد و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌هایی بود که عمده مخاطبان اخبار پلاسکو جزو ویژگی‌های وی می‌دانستند.
اما هنوز آواربرداری پلاسکو به پایان نرسیده بود که روزنامه‌ای نزدیک به محمدباقر قالیباف با انتشار عکس وی در تمام صفحه اول خود تیتر «جلال آل ایثار» را برای ملکی انتخاب کرد و همزمان چند حساب کاربری با دنبال کنندگان چند هزار نفری در اینستاگرام Instagram نیز به نام وی آغاز به کار کرد. حساب‌هایی که البته از سوی ملکی تکذیب شد اما همین اقدامات شائبه نامزدی وی در انتخابات شورای شهر را پررنگ کرد.
ملکی البته بدون آنکه پاسخ قطعی به شایعات بدهد گفته بود که فعلا قصد فکر کردن به این موضوعات را ندارد اما در ساعات اولیه آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر در فرمانداری تهران حاضر شد و برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرد.
با اعلام اسامی تایید صلاحیت‌شدگان شورای شهر، زمزمه‌هایی از قرارگرفتن نام جلال ملکی در لیست اصولگرایان و حامیان قالیباف که عنوان خدمت را برایش انتخاب کرده بودند، به گوش رسید و چند روز بعد رسما این موارد تایید و نه تنها نام ملکی در لیست خدمت در کنار افرادی چون مهدی چمران، سردار طلایی، الهه راستگو، علیرضا دبیر و... قرار گرفت بلکه سخنگوی آتش‌نشانی تهران به عنوان غیرسیاسی‌ترین عضو لیست به‌عنوان سخنگوی لیست خدمت انتخاب شد.
آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شورای شهر اما اقدامات آقای سخنگو در آتش‌نشانی را کم‌رنگ تر کرد و کاظم هاشم آبادی به‌عنوان سخنگوی آتش‌نشانی تهران معرفی شد. اما دوران سخنگویی هاشم‌آبادی چند روز بیشتر طول نکشید و با اعلام رسمی نتایج انتخابات شورای شهر و ورود تمامی 211 عضو فهرست اصلاح‌طلبان به شورای شهر تهران، ملکی که از ورود به بهشت جا ماند، دوباره به آتش‌نشانی تهران بازگشت تا همچنان سخنگو باقی بماند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

اتفاقی به خانه برگشتم و شوهرم را با زنی بزک کرده در شرایط بد دیدم! و ...

پیرمرد من را با ماشین به بیابان های ورامین برد و آزارم داد..

عذرا شوهر داشت و دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ...

3 مرد پس از آزار شیطانی دختر 15 ساله او را از درخت آویزان کردند!

ارتباط شوم یک مرد عرب با 300 مرد در دوبی

فیلمی از یک روح که وسط جاده نشسته بود +تصاویر

عکس روح یک دختر در عکس یادگاری جنجال به پا کرد؟ + تصاویر

تصاویر لحظه به شهادت رسیدن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا و سرباز همراهش + جزئیات

دعواِی دختر دانشجو خشن در رستوران + فیلم

شکنجه وحشیانه تازه داماد در بام تهران + عکس

جدیدی و دبیر آشتی کردند+ عکس

کم درآمد ها در سامانه رفاه ثبت‌نام کنند

فوری / شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا همراه سربازش در عملیات تعقیب و گریز

میوه فروش اردبیلی که در حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری ایران به شهرت جهانی رسید + عکس و جزئیات

۱۰ راند از درگیری‌های فیزیکی عباس جدیدی + کاریکاتور

اقدام زشت ورزشکار معروف در خیابان + فیلم

 

کدخبر: 266486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟