به گزارش رکنا، اسماعیل، برادر این جوان جزئیات تازهای از این حادثه Incident را باز گو کرد. ابتدا قصد داشتیم با پدر مرحوم «علی اکبر جلیل بیگی» صحبت کنیم اما با توجه به اینکه وی و اطرافیانش در مراسم غسل و تشییع جنازه ابراهیم حضور داشتند و از نظر روحی و جسمی در شرایط مناسبی نبودند، به سراغ اسماعیل برادر او رفتیم و او هم در عین اینکه موقعیت روحی خوبی نداشت اما با حوصله و متانت به سوالات ما پاسخ داد که جا دارد از وی تشکر کنیم.

او درباره برادرش چنین گفت: حدود 5 سال پیش بود که برادرم در حین کار در معدن هجدک راور دچار گازگرفتگی و پس از آن از نظر روحی دچار مشکل میشود و افسردگی میگیرد. پس از آن پزشکان با توجه به وضعیت وی، او را بازنشسته میکنند و مستمری برایش در نظر میگیرند. جای تاسف دارد که بگویم بعد از این اتفاق، همسرش نیز نتوانست او را تحمل کند و علیرغم داشتن یک دختر 7 ساله جدا میشود و او را تنها میگذارد.

وی ادامه داد: چند سال به همین منوال گذشت تا اینکه در تاریخ نهم اردیبهشت امسال، ابراهیم با موتورش از خانه خارج میشود و پس از آن هرگز به خانه بازنگشت و علیرغم اینکه به نیروهای انتظامی و پلیس Police و امداد و ... اطلاع داده بودیم، متاسفانه خبری از او نمیشود. برای اینکه زودتر به نتیجه برسیم، تراکتهایی با عکس و نام برادرم را چاپ و در سطح شهر پخش کردیم. اما بازهم هیچ خبری نشد. جست و جوی ما و دوستان ادامه داشت تا اینکه عصر روز یک شنبه هفته گذشته به کمک اهالی منطقه لکرکوه راور، موفق شدیم موتور برادرم را در حوالی همان محل پیدا کنیم اما چون نزدیک شب بود و مشکل دید داشتیم، مجبور شدیم ادامه جست و جو را به صبح دوشنبه موکول کنیم و صبح روز بعد، با کمک اهالی که به موقعیت جغرافیایی محل آشنا بودند، موفق شدیم جسد برادرم را در حالت بسیار بد و فاجعهانگیزی پیدا کنیم.

اسماعیل در حالیکه اشک و گریه امانش را بریده بود، ادامه داد: توصیف آن صحنه خیلی زجرآور و دلخراش بود، از پیکر برادرم به دلیل آفتاب شدید و سوزان کویر و همچنین احتمالا حیوانات وحشی چیز زیادی باقی نمانده بود و جسد حتی غیرقابل شناسایی و حمل بود. به کمک بالگردهای هلال احمر و ... که از کرمان آمده بودند، جسد را به پزشک قانونی کرمان منتقل کردیم شنبه 6/3/96 پزشک قانونی هویت جسد را تشخیص و جواز دفن را صادر کرد و الان هم به دنبال کارهای دفن برادرم هستیم.

جلیل بیگی افزود: برادرم علاقه خاصی به گردش و سفر به اطراف و حومه راور داشت و بارها با پدرم به اطراف راور از جمله تنگل و ... رفته بود. دو ماه قبل از عید مرحوم از پدرم خواست تا به منطقه لکرکوه راور بروند اما باتوجه به اینکه زمستان و هوا سرد بود، پدرم این گردش و سفر را به روزهای مناسبتری موکول کرده بود. آنطور که از ظواهر کار پیداست، ابراهیم روز حادثه برای گشتن به این منطقه که بیش از یک ساعت با راور فاصله دارد، میرود و بعلت تمام شدن بنزین موتورش، مجبور میشود پیاده به سمت راور برگردد ولی با توجه به گرمای شدید منطقه و بد مسیر بودن و شاید هم بدلیل هجوم حیوانات وحشی دچار حادثه میشود و متاسفانه جانش را از دست میدهد.

وی ضمن تشکر از همه دوستان و افرادی که در این زمینه تلاش کردند گفت: شاید اگر زودتر خودمان دست به کار میشدیم و تراکتهای گم شدنش را خیلی قبل تر، پخش میکردیم، یا زنده پیدا می شد و یا حداقل به این اوضاع نمیافتاد.

اسماعیل جلیل بیگی در پایان ضمن گلایه از کسانی که اقدام به نشر و پخش عکسهای نامناسب و با وضعیت بد از برادرش در شبکههای مجازی، کردهاند، از همه همشهریان و هم استانیهای عزیز خواست تا جلوی این کار را بگیرند، چرا که ادامه این کار بعد از فوت ابراهیم، میتواند عواقب بد و لطمات روحی بیشتری برای خانواده آن مرحوم داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 هادی کاربخش

اخبار زیر را از دست ندهید:

گوینده معروف رادیو درگذشت+ عکس

ویدیو عجیب از تعقیب یک زن گدا / شب ها او به یک زن زیبا تبدیل می شود! + فیلم و عکس

3 زن جوان، پسر 23 ساله را ربودن و 3 شبانه روز تحت شکنجه با او ارتباط شوم برقرار کردند!

دستفروش پس از اینکه شهرداری وسایلش را برد زیر قطار پرید / در اهواز رخ داد + عکس

نمی دانستم شوهردارد او هر شب مرا به خانه اش می برد تا اینکه با شوهرش تلفنی حرف زدم و ...

تیراندازی در خیابان منجم تبریز / ضارب در پایان مغز خود را متلاشی کرد

در موبایل همسرم عکس او و مرد همسایه را در وضعیت بدی دیدم و...

تصادف عجیب و خنده دار یک موتور و ماشین در جاده جنگلی+ فیلم و عکس

راز سیاه دختر گوشه گیر چه بود؟ مردی او را در مسیر مدرسه ربود و به خانه اش در کرج برد!

4 روز زندانی شدن دختر 24 ساله در اتاق تاریک یک مرد نامرئی + فیلم و عکس

زیر گرفتن پارکبان به خاطر پیدا کردن جا پارک برای بنز! + فیلم و عکس

زائو 19 ساله با تب کنگو به بیمارستان نمازی شیراز رفت و جان باخت + جزئیات

جگرکی کرمانشاهی از تب کریمه کنگو مرد/دفن جسد در اعماق زمین+ عکس محل دفن با مراقبت های ویژه

زن شوهردار بی شرمانه به ارتباط پنهانی با نامحرم اعتراف کرد

حادثه سقوط بالن بعد از درخواست ازدواج در آسمان+فیلم و عکس

قتل وحشیانه / 4 مرد، زن جوانی را تکه تکه کردند

خانم منشی شوهر دار که با یک پسر قصد فرار به ترکیه را داشت، از پسر جوان رودست خورد و در آبادان دستگیر شد + عکس

آقای خاص! در خیابان شیخ بهایی زنان و دختران را فریب می داد و ...

زنم دختر 15 ساله ام را در اختیار مردی گذاشت که خودش با او ارتباط داشت

خداحافظی تلخ زن اعدامی با نوزادش در مشهد

ساعت 10 شب پیام عاشقانه برایم آمد و شوهرم وقتی دید ...

مرد زن تنهای همسایه را به زور به خانه اش کشاند و ...

3 سال ارتباط پنهانی با زن فاسد مرا به عیاشی انداخت + عکس

دختر زیبا چرا خودکشی کرد؟!+ عکس

 

کدخبر: 268354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟