به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام این خبر گفت: ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز، حادثه Incidentسقوط Fall ۲ شهروند در داخل یک گودال به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 
وی افزود: بالافاصله نیروهای ۲ ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: این حادثه در یک خانه قدیمی ۲ طبقه واقع در بزرگراه یادگار امام (ره)، خیابان طوس رخ داد. 
ملکی ادامه داد: در حیاط این خانه قدیمی، گودالی ۳ متری ایجاد شده بود و همین موضوع شرایط را برای آتش نشان‌ها دشوار کرده بود. 
وی از مصدوم شدن ۲ زن در این حادثه خبرداد و تصریح کرد: در حین فرونشست زمین، زنی ۵۰ ساله داخل گودال گرفتار شده بود و خواهر وی که زنی ۴۰ ساله بود نیز زمان کمک کردن برای خارج کردن خواهرش در داخل گودال گرفتار شده بود. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص اقدامات آتش نشان‌ها برای نجات جان این ۲ شهروند خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه احتمال فرو نشست مجدد زمین وجود داشت، آتش نشان‌ها با احتیاط کامل اقدام به خارج کردن این ۲ خواهر کرده و آن‌ها را که دچار مصدومیت شده بودند را به عوامل اورژانس تحویل دادند. 
ملکی با اشاره به زمان اتمام عملیات آتش نشان‌ها در این حادثه اذعان کرد: آتش نشان‌ها پس از ایمن سازی کامل محیط، ساعت ۹ و ۵۸ دقیقه محل را ترک کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟