تریلی 5 خودرو را  در قیطریه تهران  در هم کوبید+عکس

سازمان آتش نشانی تهران، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز حادثه Incident رانندگی در محله قیطریه، خیابان روشنایی، خیابان بهرام شمالی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 6 به همراه گروه امداد و نجات 4 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 00:30 بامداد امروز به محل حادثه اعزام شدند.

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: یک دستگاه تریلی حامل بار کیسه های سیمان در حال حرکت در خیابان بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و با پنج دستگاه خودرو سواری شامل؛ دو دستگاه پژو 206، یک دستگاه پارس، یک دستگاه پراید و یک دستگاه کیا سراتو که در کنار خیابان قرار داشتند و دو اصله درخت حاشیه خیابان برخورد کرده و متوقف شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده و جلوگیری از رفت و آمد شهروندان محل حادثه را ایمن سازی کردند و با توجه به شیب خیابان، با استفاده از تجهیزات مخصوص مشغول مهار تریلی شدند.

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی افزود: نیروهای عملیاتی کیسه های سیمان را با کمک کارگران از قسمت بار تریلی تخلیه کردند و پنج دستگاه خودرو سواری که دچار خسارت شده بودند را به حاشیه خیابان انتقال دادند.

رضا امیری یگانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و انتقال تریلی به حاشیه خیابان با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس Police راهور دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

636339153575167479

636339153639075111

 

کدخبر: 275805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟