گمشدن دلهره آور  دختر 5 ساله در دل جنگل های النگدره گرگان + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 9.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دکتر حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در خصوص حادثه Incident گم شدن یک دختر بچه در جنگل‌های النگدره گرگان اظهار کرد: ساعت 19 روز گذشته با یک تماس تلفنی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان یک مورد کم شدگی دختر بچه ۵ ساله در جنگل النگدره گرگان گزارش شد.

گمشدن دختر 5 ساله در گرگان
وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی زمان به تاریک شدن هوا، بلافاصله عملیات آغاز شد و تیم‌های جستجو و امداد و نجات در محل حاضر شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در این عملیات بیش از ۴۰ نفر از نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان گلستان، یک تیم کوهستان، چهار تیم آفرود، تیم های امداد و نجات شرکت کردند.

گمشدن دختر 5 ساله در گرگان
احمدی بیان کرد: بر اساس اطلاعات موجود و پیش‌بینی مکان‌های احتمالی حضور این دختر بچه، عملیات جست‌وجو انجام شد که این عملیات تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت و پس از آن جلسه مشترک مدیریت بحران با حضور سپاه، نیروی انتظامی، نهادهای امنیتی برگزار شد.
وی اضافه کرد: در نهایت پس از 12 ساعت عملیات موثر موفق شدیم این دختر بچه را پیدا کنیم و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

گمشدن دختر 5 ساله در گرگان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: توصیه ما به خانواده‌ها این است که هنگام رفتن به پیک نیک و مسافرت الخصوص درفضای عمومی هنگام بازی کودکان از انها مراقب کافی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟