به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ یداله ستوده، رئیس پلیس Police راه جنوب سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه Incident گفت: ( 17تیر ماه ساعت 08 و 20 دقیقه ) در پی اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر برخورد یک کشنده اسکانیا با یک موتورسیکلت در کیلومتر 5 محور" نیکشهر- ایرانشهر"، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند. 
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این حادثه، یک کامیون کشنده اسکانیا به علت تجاوز Rape به چپ با یک موتورسیکلت برخورد، که بر اثر شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت در محل جان خود را از دست داد. 
وی به حادثه دیگری در ساعت 15 و 00 دقیقه مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه اشاره که در کیلومتر 30 محور " نیکشهر " فرعی کشیک رخ داد. 
رئیس پلیس راه جنوب استان بیان کرد: در این حادثه موتورسیکلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد که بر اثر شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت در بیمارستان جان خود را از دست داد. 
ستوده با اعلام دوطرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: با سرعت مطمئنه تردد نمایند و از تجاوز به چپ اجتناب نمایند تا سفری ایمن به همراه داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟