سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان محمد شریعتی گفت: در حادثه Incident ای که صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد آتش نشانان از 2 ایستگاه چهار و پنج در کمتر از ۴ دقیقه خود را به محل رسانده و با استفاده از تجهیزات مدرن و ست های هیدرولیک و با سرعت و دقت بالا اقدام به آزاد سازی سرنشینان کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از برخورد خودروی پراید با بشکه های موانع ترافیکی و انحراف به سمت پایه ستون تابلوی راهنمایی بزرگراه, یک نفر سرنشین زن در دم جان باخت و راننده راهی بیمارستان شد.

شریعتی بررسی علت حادثه را بر عهده کارشناسان راهنمایی و رانندگی دانست و افزود: در این دست حوادث Accidents ناگوار سرعت بالای خودرو در بزرگراه های شهری یکی از مهمترین عوامل حوادث مرگبار است که متاسفانه با توجه نداشتن رانندگان به سرعت مجاز همواره شاهد اینگونه اتفاقات ناگوار هستیم.

سخنگوی آتش نشانی در پایان با بیان اینکه شهروندان عزیز با دیدن چنین حوادث تلخ بدانند حادثه همیشه برای دیگران اتفاق نمی افتد، اظهار امیدواری کرد: با رعایت اصول ایمنی هرگز شاهد اینگونه حوادث نباشیم و در وقوع چنین حوادثی راه را برای خودروهای امدادی باز نماییم که لحظه ها سرنوشت ساز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟