عملیات جست‌و‌جو گردشگران کول‌خرسان وارد روز چهارم شد/ هنوز از سرنوشت ۳ گردشگر اثری در دست نیست

عملیات جست‌و‌جو و نجات گردشگران منطقه کول خرسان شهرستان دزفول وارد روز چهارم شد و هنوز از سرنوشت این گردشگران خبری در دست نیست.

عبدالحسین معظم‌فر اظهار داشت: هم زمان با آغاز چهارمین روز از حادثه Incident منطقه کول‌خرسان شهرستان دزفول، تلاش‌هابرای نجات گردشگرانی که در این منطقه دچار حادثه شده‌اند ادامه دارد.

وی افزود: تمام تجهیزات و نیروهای امدادی و عملیاتی برای نجات جان گردشگران وارد عمل شده‌اند و تلاش‌ها برای نجات آن‌ها ادامه دارد و تیم‌های امدادی و عملیاتی در منطقه با تمام توان به جست و جو می‌پردازند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به این که از سرنوشت گردشگران کول خرسان دزفول هنوز خبری در دست نیست، عنوان کرد: به همین جهت 2 اکیپ غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول به منطقه چال کندی اعزام و عملیات جست و جو در این منطقه ادامه دارد.

محمد‌رضا کرمی‌نژاد نیز با بیان این که عملیات جست‌و‌جو نجات افراد حادثه‌دیده در بستر رودخانه دز زمان‌بر است، گفت: با همکاری تیم‌های امدادی و عملیاتی جهت‌ها و مناطق مختلف این بستر آبی بررسی می‌شوند، تا سرنوشت گردشگران مشخص شود.

شهردار دزفول ادامه داد: با توجه به پوشش کوهستانی و وجود بستر آبی دز در این منطقه، عملیات جست‌و‌جو و نجات گردشگران با سختی گسترده همراه است ولی با تلاش‌های صورت گرفته و تأمین نیازهای تیم‌های امداد و عملیات، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عصر پنجشنبه یک گروه گردشگری 19 نفره در دزفول و منطقه کول‌خرسان غرق شدند که پس از این حادثه، 14 نفر توسط تیم‌های امداد و عملیات و شهروندان نجات یافته و 2 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و از سرنوشت 3 گردشگر دیگر نیز خبری در دست نیست.

هم زمان با این حادثه، تیم‌های امداد و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، تیم‌های امداد و نجات کوهستان و واکنش سریع جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و با اعزام بالگرد و پهباد، تلاش‌ها برای نجات جان گردشگران منطقه کول خرسان شهرستان دزفول، ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟