عملیات ۵ساعته برای رهاسازی دست از داخل چرخ‌گوشت + تصاویر

ساعت 11:40 روز گذشته پس از تماس کادر پزشکی یکی از مراکز درمانی با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن دست یک کارگر داخل چرخ‌گوشت بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 34 به‌همراه گروه امداد و نجات شماره یک به مرکز درمانی امام خمینی(ره) اعزام شدند.

عملیات ۵ساعته برای رهاسازی دست از داخل چرخ‌گوشت

محمود شکیبافر؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه Incident اظهار کرد: دست چپ کارگر پنجاه و سه ساله یکی از رستورانهای غرب تهران در حال کار با چرخ‌گوشت صنعتی داخل چرخ‌دنده‌های چرخ‌گوشت گرفتار شده بود.

وی با اعلام اینکه فرد مصدوم به‌وسیله خودروی اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده بود، افزود: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از جداسازی قسمتی از بدنه چرخ‌گوشت، عملیات رهاسازی دست مرد میانسال از لا‌به‌لای چرخ‌دنده‌های چرخ‌گوشت را در حضور کادر پزشکی مرکز درمانی آغاز کردند.

عملیات ۵ساعته برای رهاسازی دست از داخل چرخ‌گوشت

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان و در یک عملیات پنج‌ساعته، دست مرد میانسال را که دچار آسیب شدیدی شده بود با احتیاط کامل از داخل چرخ‌دنده‌های چرخ‌گوشت خارج کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان فرد مصدوم را برای اقدامات بعدی تحویل کادر پزشکی مرکز درمانی دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 288891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟