به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حبیب نوده‌شفائی، فرماندار آزادشهر اظهار کرد: عصر امروز بارش باران های سیل‌آسا دوباره در جاده کوهستانی خوش‌ییلاق شهرستان آزادشهر به شاهرود استان سمنان آغاز شده و اگر این بارش‌ها ادامه یابد احتمال مسدود شدن جاده وجود دارد.
وی افزود: بارش باران روز گذشته سبب نشست یک لاین اصلی جاده خوش ییلاق شده و تکرار بارش در عصر امروز، سیلاب را در منطقه ایجاد کرده است.
فرماندار آزادشهر تصریح کرد: در حال حاضر تردد در مسیر جاده به کندی انجام می‌شود و بارش شدید سبب ریزش سنگ و گل و لای از کوه‌های کنار جاده شده است.
فرماندار شهرستان آزادشهر یادآور شد: همه دستگاه‌های امدادرسان و دهیاران در حال آماده‌باش هستند و اگر این بارش‌ها ادامه یابد جاده مسدود می‌شود.
شفائی نوده تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت ضرورت در این جاده تردد کنند و می‌توانند از دیگر محورهای جایگزین استفاده کنند.
سازمان هواشناسی استان گلستان همچنین هشدار داده است که با توجه به بارش رگباری در استان خراسان شمالی احتمال سیلابی شدن رودخانه اترک در ساعات آینده دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی پیش از این درباره کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوای استان،رگبارهای پراکنده و سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داده بود.
دیشب نیز بارش باران در شهرستان های رامیان و آزادشهر سبب جاری شدن سیلاب و وارد شدن خسارت به راه‌های روستایی و اصلی و منازل مسکونی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

دستگیری عامل آزار مرگبار پریا کوچولو در ساوه/این پرونده 3 متهم دارد + عکس

جلوگیری از خودسوزی مرد جوان با هوشیاری پلیس+عکس

زنی در مسیر میهمانی به قتل رسید و....

لحظه هولناک حمله خودرویی به مامور پلیس + فیلم

عجیب اما واقعی /این پسر باردار شده است! +عکس

ربودن ملیکا کوچولو از جلوی خانه شان در مشهد/ گمشدن سریالی کودکان ادامه دارد+ عکس

ثانیه های وحشت گروگان در چنگال گروگانگیر خیابانی/مرگ را جلوی چشمانم دیدم + فیلم

بلای شوم 4 پسر نوجوان بر سر پسر 12 ساله در مشهد

فیلم لحظه گریه های قاتلان بنیتا / ما چه کردیم!؟ + عکس

زنی به بهانه سفر مجردی با من به شمال مرا سر قرار کشاند و ... + عکس

دوست صمیمی ام با زنم ارتباط شیطانی داشت / وقتی فهمیدم خشکم زد و ...

4 شیطان صفت از سوی زن شوهردار برای آزار دختر نوجوان اجیر شدند + عکس

 

کدخبر: 289367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟