انحراف خونین اتوبوس زائران عراقی در کمربندی شاهرود

ناصر سلمان پور ضمن اشاره به انحراف یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی با ۴۵ مسافر در کمربندی شاهرود، اظهار داشت: این اتوبوس که از مشهد به سمت قم در حال حرکت بود، در ساعت ۱۰ دقیقه بامداد سه شنبه در کمربندی شاهرود از جاده منحرف شد و بر اثر تکان های شدید ناشی از این انحراف تعدادی از مسافران آسیب دیدند.
وی با اظهار اینکه برای امداد رسانی به مصدومان پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه Incident اعزام و ۲۵ نفر از مسافران به صورت سرپایی درمان شدند، افزود: شش نفر از مسافران هم به علت ضربه به کمر و سایر اندام ها به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند تا بررسی های بیشتری درباره سلامت آنها انجام شود.
معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود گفت: راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با یک دستگاه خودروی دیگر از جاده منحرف شده و خوشبختانه اتوبوس واژگون نشده است.
سلمان پور با تاکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از مسافران آسیب جدی ندیده است، یادآور شد: این، دومین حادثه برای اتوبوس ها در کمربندی شاهرود در چند روز اخیر بود.
وی با بیان اینکه از ۴۵ مسافر این حادثه، دو مجروح کودک هستند، افزود: با هماهنگی های انجام شده توسط فرمانداری و شهرداری شاهرود، امکان اسکان موقت و یا ادامه سفر برای این زائران فراهم شده است.
بامداد جمعه نیز واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسیر تایباد - تهران در کمربندی شاهرود سه کشته و بیش از ۳۰ مجروح بر جای گذاشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟