فرار دختر از خانه بخاطر رفتار کثیف پدرو مادرش

این دختر 19 ساله که مهتاب نام دارد درحالیکه سرگردان در شهربود از سوی پلیس دستگیر شد.

مهتاب که گریه می کرد به افسر تحقیق گفت:خیلی درس خوان بودم تا اینکه رفتار پدرو مادرم با هم تغییر کرد آنها مدام با هم دعوا می کردند تا اینکه یک روز مادرم رو به پدرم کردو گفت که هیچ گاه هیچ علاقه ای به او نداشته است.

وی افزود:این حرف برای پدرم سنگین در آمد و از آن به بعد شروع کرد از روزهایی خاطره تعریف کرد که مادرم پیش از ازدواج برای اینکه با پدرم دوست شود دست به چه کارهایی زده بود.

دخترگریان افزود:انگار پدرم به دوست مادرم علاقه مند بود و یک روز مادرم با پدرم که مغازه دار بود تماس گرفته و می گوید دوستش خانه آنهاست و می خواهد پدرم سری به خانه پدربزرگم بزند و در انجا بوده که در شرایط کثیفی به پدرم ابراز علاقه کرده و خودش را در دل پدرم جا کرده است.

مهتاب گفت:این پایان خاطرات نبود پدرم مدام از رابطه های پنهانی اش با مادرم تعریف می کرد و مادرم مدام غر می زد یا داستان هایی از پسران دیگر به من تعریف می کرد که به او علاقه مند بودند این خاطرات مشمئزکننده بود فاصله زیادی بین من و آنها انداخت تا جاییکه دیگر طاقت شنیدن این حرف ها در دعواهایشان را نداشتم و از خانه فرار کرده سوار اتوبوس شدم و به اینجا آمدم.

وی افزود:نمی دانستم به خانه عمویم بروم یا به شهرمان برگردم تا اینکه دستگیر شدم و خیلی از تصمیم اشتباهم پشیمان هستم.

بنابه این گزارش:با راهنمایی های مهتاب پدرو مادرش به نزد بازپرس پرونده احضار شدند و آنها با تایید اینکه ندانسته چنین رفتاری داشته اند قول دادند پدرو مادری الگو باشند و با تحویل گرفتن مهتاب به خانه شان برگشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اشک های پسر دانشجو در دادگاه قتل هم کلاسی

پیامک جان دو نوزاد را گرفت + عکس

قتل پسرخوانده برای انتقام جدایی از همسر + عکس

به شوهرم گفتم با بهنام دوست شدم طلاقم بده قبول نکرد / حتی بهنام هم با او صحبت کرد ولی ... + عکس

وقتی که سوپراستار های زن سینما پسر جوانی را غافلگیر کرد! +عکس

نمایی متفاوت از لباس های رنگارنگ 3 بازیگر زن +عکس

خواننده مشهور ترک از شوهر ایرانی اش جدا شد! +عکس

 

کدخبر: 225459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟