عمل وقیحانه داماد عصبانی با نوعروس گلستانی/  او پیشنهاد بی شرمانه ای به خانواده عروس داد

راز قتل دختر جوانی که به نظر می‌رسید قربانی یک تصادف رانندگی شده است، در تحقیقات ویژه کارآگاهان پلیس جنایی استان گلستان فاش شد.  هفته گذشته خبر رها شدن جسد دختر جوانی در کنار خیابان به پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان اعلام شد. در نخستین بررسی‌ها به نظر می‌رسید این دختر در تصادف کشته شده و عامل حادثه نیز گریخته است.

در ادامه تحقیقات مأموران روشن شد این دختر نرگس نام دارد و خانه‌شان در نزدیکی همان محل حادثه است.

از سوی دیگر خانواده نرگس گفتند دخترشان برای خرید از خانه خارج شده و دیگر به خانه برنگشته است. به همین خاطر نگران شده‌اند و موضوع را به پلیس خبر داده‌اند، تا اینکه جسد دخترشان در کنار خیابان پیدا شد.

با توجه به اینکه والدین دختر شکایتی نداشته‌اند و نظریه کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت مرگ این دختر را ناشی از یک تصادف نشان می‌داد، موضوع قتل منتفی شد اما چند روزی از این حادثه گذشته بود که ناشناسی در تماس با مرکز پلیس خبر داد که نرگس قربانی یک جنایت شده است.

در پی این تماس، تحقیقات پلیس بار دیگر آغاز شد و کارآگاهان جنایی در بررسی‌ها متوجه شدند که شب حادثه و ساعتی قبل از مرگ نرگس، از خانه آنها صدای درگیری و مشاجره به گوش همسایه‌ها رسیده است. همچنین مشخص شد دختر جوان به حالت قهر خانه را ترک کرده است. بدین ‌ترتیب بار دیگر تحقیقات تازه‌ای از خانواده نرگس انجام گرفت. آنها ابتدا مدعی شدند که دخترشان در تصادف کشته شده است اما در نهایت راز این جنایت خاموش را برملا کردند و روشن شد نرگس پس از مشاجره به حالت قهر از خانه بیرون آمده و نامزدش سوار بر خودرو به دنبالش رفته است.

والدین نرگس در بازجویی گفتند: نامزدش ساعتی بعد به خانه برگشت و گفت از روی عصبانیت با خودرواش به عمد به نرگس زده و او را به قتل رسانده است که بعد از کمی صحبت ما را راضی کرد تا از او شکایت نکنیم و همه چیز را یک حادثه جلوه بدهیم. ما هم در نهایت قبول کردیم و نامزد نرگس هم بعد از این توافق خودرواش را فروخت تا کسی به او ظنین نشود.

سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در پی اظهارات خانواده نرگس، نامزد او بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

تا مشخص شدن انگیزه اصلی این جنایت و علت مخفی کردن ماجرا از طرف خانواده دختر، تحقیقات ادامه خواهد داشت.

مرجان همایونی / ایران

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟