پرونده عجیب سال 95 / شکنجه وحشیانه زن 320 کیلویی+ عکس

مشکل اعتیاد به خوردن اشلی نخستین بار بیش از دو دهه پیش بعد از اینکه از سوی پرستار خود در سن 6 سالگی مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفت، آغاز شد. وی برای فرار از بار روانی این تعرض به خوردن مواد غذایی روی آورد. وضعیت بغرنج جسمانی این زن تگزاسی باعث شده برای کوچک ترین کار روزانه اش به پسر 5 ساله اش پاتریک متکی شود. وی تنها قادر است به مدت پنج دقیقه روی پاهایش بایستد و فقط استحمام را به تنهایی انجام می دهد، گرچه حمام رفتن نیز برای وی بدلیل به هم خوردن تعادل و ایجاد شکستگی رعب آور است.

وی با چشمانی اشک بار توضیح می دهد که فقط قادر به طی مسیر از تخت تا حمام است. چاقی ناشی از اعتیاد به خوردن تبعات بسیار بدی برای این زن داشته و هر روز با درد مبارزه می کند.

به گفته خودش درحالی که اعتیاد به خوردن غذا و چاقی تهدید کننده زندگی وی است در سال های اخیر وضعیت اعتیادش بدتر شده است. اشلی تمام این تقصیرات را متوجه مادر معتادش می داند که وی را به دلیل عدم مسوولیت پذیری به دست پرستار شیطان صفتی سپرده بود.

وی همچنین در این ویدئو گفته است: "پس از آن واقعه شرم آور به عنوان خواهر بزرگ تر برای پیش گیری از وقوع اتفاق مشابه برای خواهر و برادرم ضمن مراقبت از آنها، نقش مادر را برای آنها ایفا می کردم."

به رغم سپردن حضانت اشلی به پدرش در سن هشت سالگی، عادت غذا خوردن وی تغییری پیدا نکرد. پس از ازدواج و بارداری نیز روند افزایش وزن وی صعودی بوده است. اشلی اذعان می کند، اگر روند افزایش وزنش همچنان ادامه داشته باشد به طور کامل بی حرکت می شود و نیاز به مراقبت شبانه روزی پیدا می کند.

کدخبر: 21383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟