عبور «دوری» از مرز یک میلیارد دلار+عکس

این آغاز موفقیت آمیز، یک شروع اکران ۱۹/۵ میلیون دلاری را در کره جنوبی هم در بر می گیرد که صدرنشینی در جدول فروش این کشور شرق آسیایی را به این فیلم بخشید. اضافه بر این فیلم جدید برتون که شروع ساخت فیلم های بلندش به سال ۱۹۸۶ بر می گردد، در بریتانیا و مکزیک نیز به ترتیب ۵/۴ و ۸/۳ میلیون دلار پولسازی کرد و در پهنه استرالیا هم به ۱/۳ میلیون دلار رسید و ناگفته نماند که در فیلیپین نیز ۷/۱ میلیون دلار به حساب این فیلم ریخته شد. این فیلم از پنجشنبه و جمعه این هفته در ۲۰ کشور دیگر نیز به نمایش در می آید که چون شامل فرانسه، روسیه، آلمان و هند هم می شود. می توان توقع به ثبت رسیدن فروشی بسیار بیشتر را هم برای این فیلم دست کم در دو ماه پیش رو داشت.

 

ورود دیپ واتر به ۵۲ کشور

«افق دیپ واتر» دیگر فیلم تازه اکران شده در سطح جهان اضافه بر کسب رتبه دوم در جداول فروش آمریکای شمالی در ۵۲ کشور و بازار و منطقه دیگر هم ۴/۱۲ میلیون پول کسب کرد ولی در میان انبوه کشورها فقط سه بازار و کشور عمده مشاهده می شوند و بقیه به کشورهای بالنسبه درجه دوم و سوم مربوط می شدند. بیشترین فروش بین الملل این فیلم در بریتانیا رویت شد. آنجا که این فیلم ۶/۲ میلیون دلار اندوخت و به رتبه دوم جدول سودسازان دست یافت. این فیلم در تعدادی از کشورهای خاورمیانه مجموعاً ۵/۱ میلیون دلار فروخت و در روسیه هم بانی درآمدی ۲/۱ میلیون دلاری شد و در این کشور پهناور شمال اروپا که قسمتی از آن نیز در آسیا واقع است، فقط زیر دست یک فیلم بومی پرطرفدار به نام «دوئل کننده» قرار گرفت. شعاع پخش «افق دیپ واتر» از اواخر این هفته بسط می یابد و کشورهای بالقوه پولساز استرالیا و ایتالیا را هم در بر می گیرد.

 

«دوری» در جمع تاریخی ها

«پیدا کردن دوری» کارتون زوال ناپذیر والت دیسنی که ادامه ای بر «پیدا کردن نمو» کارتون کلاسیک شده سال ۲۰۰۴ این استودیوی قدیمی است، در ادامه روند قطع نشدنی فروش اش این هفته در سطح جهان سرانجام یک میلیارد دلاری شد و حالا دو عنوان جدید را یدک می کشد. این فیلم از یک سو تبدیل به بیست و هفتمین فیلم پرفروش تمامی تاریخ شده است و از جانب دیگر پنجمین فیلم کارتونی سودساز همه ادوار به حساب می آید و در این راه قسمت دوم انیمیشن «من نفرت انگیز» را پشت سر گذاشته است. بد نیست بدانید دیسنی صاحب هر ۴ رتبه نخست در جدول درآمدسازترین فیلم های سال رو به پایان ۲۰۱۶ است و دو تای نخست هم که «کاپیتان آمه ریکا: جنگ داخلی» و «زوتوپیا» هستند، مثل «دوری» از مرز یک میلیارد عبور کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

حکم اعدام قاتل تبر بدست شیراز و همدستانش صادر شد+فیلم و عکس

پس از 5 سال آشنایی وقتی یک شب باپسر جوان خوابیدم فهمیدم او زن دارد

وقتی باردار بودم شوهرم را هنگام خوابیدن با خواهرم دیدم

صبحانه عجیب و چندش آور این مرد دنیا را شوکه کرد+تصاویر (14+)

مادر 16 ساله نوزادش را از پنجره بیرون انداخت +عکس

تصادف شاخ‌به‌شاخ هواپیما با عقاب +عکس

 

مهناز و گلزار در یک عکس یهویی! + عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشتخوشگذرانی بازیگر زن معروف ایرانی در آمستردام هلند! + عکس

ارتباط عاشقانه خواننده و بازیگر زن با پسر فوتبالیست معروف! +عکس

 

کدخبر: 226234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟