عمل وقیحانه مرد بقال با زن تنها در فرمانیه/ صدای مرد خیلی تابلو بود

روزهای پایانی پاییز سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری فرمانیه با طرح شکایتی گفت: سه سارق پس از کتک زدن مادر سالخورده‌ام طلاها، انگشتر برلیان قدیمی، 27هزار دلار و مقداری از وسایل کم حجم را از خانه‌اش سرقت کرده‌اند.

در این مرحله پرونده با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی ارجاع شد. دو روز پیش ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، مردی که در همسایگی خانه این زن مغازه ماهی‌فروشی دارد، رفتارهای مشکوکی داشته و مدام از همسایه‌ها درباره دستگیری سارقان خانه شاکی پرس‌وجو می‌کند.

ماموران با کشف این سرنخ، به مرد مغازه‌دار ظنین شده و او را زیر نظر گرفتند تا این که وی با دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، دستگیر شد ولی اتهام سرقت از خانه پیرزن را انکار کرد.

در ادامه مالباخته در مواجهه حضوری با سارق، وی را از روی صدایش شناخت و به عنوان دزد خانه‌اش معرفی کرد. ماموران سپس با اعتراف این سارق ،دو همدستش را دستگیر کرند.

دیروز سه متهم پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند و به تشریح ماجرای این سرقت پرداختند.

مرد مغازه دار که طراح این سرقت بود به بازپرس پرونده گفت: من در جریان رفت و آمدم به خانه پیرزن و بردن مرغ و ماهی برایش متوجه شدم تعدادی از فرزندانش در ایران و تعدادی در خارج از کشور زندگی می‌کنند. او وضع مالی خوبی داشت، به همین خاطر وسوسه شدم با همدستی دوستانم خانه‌اش را سرقت کنیم. حتی سیم تلفن خانه‌اش را قطع کرده بودیم تا او نتواند به خانواده‌اش یا پلیس اطلاع دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

اخبار زیر را از دست ندهید:

ساعت ۶۰ میلیون تومانی که مهران مدیری در دست دارد! +عکس

عشوه های مونا برای به دام انداختن رییس متاهل / این دختر یک راز را نمی دانست ...

دوست شوهرم از صحنه های زننده و زشت من در میهمانی مختلط فیلم گرفت و به شوهرم داد

آخرین سلفی قبل از ملاقات با مرگ +عکس

سقوط مرد میلیاردر از آسمان خراش لوکس+عکس

جشن تولدی که بوی مرگ گرفت / دانش آموز 17 ساله قربانی شد +عکس

عکس جدید سوپراستار زن سینما در کنار همسر و فرزندش! +عکس

الناز شاکردوست عکس کفش های پاشنه بلندش را با متنی متفاوت منتشر کرد! +عکس

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش عکس بدون آرایش پیوست! +عکس

 

کدخبر: 226351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟