پسرخاله صحنه قتل شوهر دخترخاله اش را بازسازی کرد / این دو باهم ارتباط شیطانی داشتند + عکس

این در حالی است که پسرخاله این زن چند روز پیش صحنه جنایت را بازسازی کرده و ادعا می‌کند به‌خاطر علاقه قدیمی به دخترخاله‌اش دست به قتل زده است.نخستین برگ این پرونده 16تیرماه امسال در دادسرای کهریزک ورق خورد. آن روز رانندگان خودروهای عبوری در جاده ورامین، خودروی سمندی را دیدند که کنار جاده در آتش می‌سوخت.

پس از خاموش‌کردن حریق، جسد مردی در صندوق عقب کشف شد که با انجام تحقیقات مشخص شد که با ضربات چاقو به قتل رسیده است. مدتی بعد هویت قربانی شناسایی شد و مأموران با انجام تحقیقات نامحسوس به همسر وی که از یک سال قبل با پسرخاله‌اش در ارتباط بود، مشکوک شدند.

این زن و پسرخاله‌اش دستگیر شدند تا اینکه پسرجوان راز جنایت را فاش کرد. او گفت: از مدت‌ها قبل به دخترخاله‌ام علاقه داشتم اما اختلاف سنی زیادی داشتیم و او با مقتول ازدواج کرد. او ادامه داد: یک روز قبل از جنایت وقتی با دخترخاله‌ام تماس گرفتم، فهمیدم که با شوهرش دعوایش شده است. همین شد که با هم نقشه قتل او را کشیدیم.

وی ادامه داد: روز حادثه به بهانه معامله خودرو مقتول را به جاده اتحاد کشاندم و با چاقو او را به قتل رساندم. می‌خواستم ماشین و جسد را آتش بزنم که در نهایت دستم رو شد.پس از انجام تحقیقات، متهم به همراه تیم کارآگاهان اداره آگاهی راهی محل جنایت شد و به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. از سوی دیگر پرونده برای رسیدگی به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و متهمان دیروز برای تحقیق پیش روی قاضی سیدسجاد منافی آذر قرار گرفتند. آنها اقرار کردند که به‌خاطر علاقه‌ای که به هم داشتند نقشه قتل کشیدند و آن را اجرا کردند. این دو متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.

کدخبر: 226561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟