مرد جوان مرا  پشت شمشادهای پارک برد و هر کاری خواست انجام داد

این حکم با اعتراض مرد متجاوز به نام محسن از سوی قضات دادگاه تجدید نظر تحت بررسی قرار گرفت و مهر تایید خورد.

اواسط بهمن ماه سال گذشته-94-دختری با ظاهری آشفته به پلیس یکی از شهرهای حاشیه تهران مراجعه کرد و گفت یک مرد که می گفت مامور است به او تجاوز کرده است.

سمیه که گریه می کرد گفت: دیروزظهر در حال گذر از محوطه پارکی در نزدیکی خانه مان بودم که ناگهان مردی با شلواری یشمی و ظاهری فریبنده جلویم سبز شد او به حجابم گیر داد گفتم عجله داشتم و مسیری را دویده ام و شالم از روی موهایم سر خورده است گوشش بدهکار نبود و خواست با او به اداره اش بروم هرچه گفتم قبول نکرد در آن ساعت هم پارک خلوت و تقریبا هیچ کس نبود او خواست همراهش بروم و به جای مسیر خروجی پارک به سمت شمشادها و بخش پر درخت رفت گفتم اشتباه می رود و گفت ماشین اونجا پارک شده است وقتی دورتر شدیم و پشت شمشادها در حال قدم زدن پشت سر او بودم ناگهان به سمتم برگشت چاقویی را زیر گلویم گذاشت و خواست بنشینم ترسیده بودم نشستم و تازه فهمیدم او مامور نیست و من را به آنجا که پشت حصارها بود کشانده است هیچ کس مارا نمی دید و او مجبورم کرد کارهایی که می خواهد را انجام دهم و بعد از آزارو اذیتم موبایل و پول هایم را گرفت و فرار کرد.

وی افزود:نمی خواستم شکایت کنم سیم کارتم را سوزاندم و وقتی سیم کارت را دوباره گرفتم او با من تماس گرفت و تهدید کرد اگر نزدش نروم عکس هایم را پخش خواهد کرد یک دروغ هم گفت که از صحنه پشت شمشادها فیلم گرفته است مطمئن هستم فیلمی در کار نبود نمی دانم چه کنم آبرویم در خطر است.

ماموران وقتی این ادعاها را شنیدند و دیدند تاکنون 3دختر و زن سرنوشت های مشابهی دارند و مرد متجاوز تنها موبایل سمیه را دزدیده است از این دختر خواستند تحت آموزش های آنها با مرد متجاوز قرار بگذارد و همین شگرد کافی بود تا مردی به نام سهراب دستگیر شود.

سهراب به 4 تجاوز مشابه اقرار کرد و گفت قصد نداشته موبایلی بدزدد اما وسوسه شده سمیه را بار دیگر مورد تعرض قرار دهد و موبایل او را سرقت کرده است.

بنابه این گزارش،جوان متجاوز پس از بررسی های روانشناسانه و وقتی مشخص شد سلامت روانی دارد از سوی قاضی دادگاه عمومی به 5سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم شد که این رای مورد اعتراض قرار گرفت و با ارسال به دادگاه تجدید نظر استان تهران تایید شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

این خبر ها را از دست ندهید:

امام رضا(ع) دزد را شرمنده کرد

وقتی مرد غریبه وارد خانه ام شد، پلیس سر رسید

مرجان از ارتباط شوم با شوهرم گفت و من خشکم زد / نمی دانم شوهر مرجان چه بلایی سر همسرم آورده است + عکس

رفتار زشت دو جوان برای بی آبرو کردن دو زن جوان در رشت

مار دو سر در حیاط یک دانشگاه به دام افتاد + عکس

فیلم دیوانه بازی یک راننده وانت که پس از برخورد با چند خودرو دستگیر شد

مرد جوان مرا پشت شمشادهای پارک برد و هر کاری خواست انجام داد

زاغی که جان یک خانواده را نجات داد! + تصاویر

عاشقان حسینی پیکر آتشنشان فداکار تهرانی را تشییع کردند + عکس

وقتی خواهرم با پشنهاد زشتم مخالفت کرد، او را در اتاق خواب خفه کردم

داماد با چاقو پدرزنش را در مشهد کشت

کامران مرا به خانه مجردی اش برد / منیژه در یک اتاق زندانی بود و ... + عکس

 

 

اولین سلفی سحر قریشی بعد از پس گرفتن صفحه اش از سعودی ها! +عکس

بهاره رهنما در یک سالگی کافه اش در ایام محرم چه کرد؟! + عکس

عکسی جالب از دو سالگی نرگس محمدی!

تیپ جالب بازیگر زن مشهور در سوریه! + تصاویر

عکسی جالب از دو سالگی نرگس محمدی!

 

 

 

کدخبر: 226746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟