گناه من این بود که شوهرم قبل از ازدواج تن به ازدواج اجباری با دختر عمویش نداده بود.

خانواده همسرم که برای پول و ثروت عموی او دندان تیز کرده و احساس می‌کردند، موقعیت عالی را از دست داده‌اند، می‌خواستند از من انتقام بگیرند.

روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و دم نزدم. پدرم می‌گفت زندگی که با صبر درست نشود با باد فرو می‌ریزد ورمز و راز عاشقی‌، تحمل همین درد و عذاب‌هاست.

سه سال از زندگی مشترکمان گذشت. صاحب فرزندی شدیم. پدر شوهرم میهمانی گرفت و از این بابت احساس غرور می‌کردم. او در این جلسه عنوان کرد اسم مادر بزرگ خدا بیامرزش را می‌خواهد روی دخترم بگذارد‌. من با این موضوع مشکلی نداشتم. ولی همسرم به شدت مخالفت کرد و گفت: اسم بچه‌مان را خودمان انتخاب کرده‌ایم.

سر همین مسئله دعوایی به پا شد که نگو و نپرس. خانواده همسرم باز هم کاسه کوزه مشکلات را سر من شکستند و می‌گفتند تو آب زیر کاه هستی و خوب می‌دانی چطور پسرمان را یاد بدهی و خودت را کنار بکشی‌.

شوهرم سر همین مسئله لج کرده و به خانه پدرش نمی‌رود. هر چه التماس می‌کنم که احترام پدر و مادرت را حفظ کن به حرفم گوش نمی‌دهد‌. از طرفی پدر و مادرش مرا مقصر می‌دانند و زندگی‌ام را جهنم کرده‌اند. از دست آن‌ها خسته شده‌ام. راهی جلوی پایم بگذارید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهر دارم بیرون آمد / کتکاری زنانه به کلانتری رسید

فیلم لحظه شلیک 17 گلوله به پسر جوان در فرودگاه + تصاویر

مغازه دار خونسرد سیگار به لب به سارق مسلح شلیک کرد + فیلم

معمای قتل زن مدلینگ در اردبیل / این زن داخل خودرو با گلوله کشته شد + عکس

راز رها شدن جسد یک زن با موهای خرمایی با کفش های پاشنه دار

 

دختر بامزه ستاره زن سینمای ایران در کنار مادرش در ساحل +عکس

سلفی آیینه ای بازیگر معروف زن ایرانی در باشگاه بدنسازی! +عکس

6 قربانی اسیدپاشی میهمان ستاره های سینمای ایران / بغض میترا حجار در اکران خصوصی " این زن حقش را می خواهد" شکست + فیلم و تصاویر

 

 

 

کدخبر: 227460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟