بی خوابی های شبانه بازیگر زن سرشناس ایرانی +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 49.97M | مدت زمان ویدیو: 00:04:10

فیلمی که با رویکردی متفاوت از ساخته رضا درمیشیان به جای گذشت و بخشش، قصاص به عنوان حق مسلم این قربانیان تأکید دارد؛ همان‌هایی که بازیگر این فیلم می‌گوید آشنایی با داستان مشابه دردها و مشکلاتشان او را دچار کابوس‌های شبانه کرده است. میترا حجار بازیگر نقش اول این فیلم بر این باور است که اگر فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» مانع اسیدپاشی حتی یک نفر شود، نتیجه حضورش در این فیلم را گرفته‌ است.

این عبارات بخشی از صحبت‌های این بازیگر در مراسم اکرانی است که دوشنبه شب(۲۶ مهر) به مناسبت افتتاحیه این فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فعالان عرصه سینما و ورزش برگزار شد پس از نمایش فیلم میترا حجار در سخنانی با اشاره به نقش متفاوتش در این فیلم به عنوان یک قربانی اسیدپاشی اظهار کرد: برای نزدیک شدن به نقش تحقیقات وسیعی در این خصوص داشتم و مدت‌ها ذهنم درگیر این موضوع شده بود.

او با اشاره به ماجرای دختر دو و نیم ساله پاکستانی که قربانی اسیدپاشی پدر معتادش شده است گفت که شب‌های زیادی با این کابوس از خواب بیدار می‌شده است. حجار ابراز امیدواری کرد که فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» در کاهش آمار اسیدپاشی تأثیرگذار باشد. همزمان با حضور میترا حجار، جمعی از قربانیان اسیدپاشی نیز در کنار او روی سن حاضر شدند و از حاضران در مراسم دعوت کردند تا از نمایشگاه آثارشان بازدید کنند.

 

کدخبر: 227501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟