«من اراده‌ای در قتل نداشتم و فقط دستور جن ها را اجرا می‌کردم.» این بخشی از اعترافات زن معتادی است که با ضربه‌های چاقو مردی را در پاتوق معتادان به قتل رساند.

رسیدگی به این پرونده از اواخر مرداد سال گذشته و به دنبال قتل Murder مردی در یک خانه در شیراز در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. تیمی از ماموران پلیس همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر شدند.

پسر جوانی که موضوع را به پلیس گزارش داده بود، در تحقیقات به ماموران گفت: در حال عبور از مقابل خانه‌ای قدیمی بودم که متوجه صدای درگیری از داخل خانه شدم. مردی درخواست کمک داشت. به موضوع مشکوک شده و وارد خانه شدم. مردی مجروح و غرق در خون روی زمین افتاده بود. همسایه‌ها را صدا کرده و او را به بیمارستان رساندیم، اما به خاطر شدت خونریزی جان باخت.

تحقیقات ماموران از اهالی نشان داد، آن خانه پاتوق معتادان است و هر روز معتادانی به آنجا رفت و آمد می‌کنند. با شناسایی افرادی که در زمان درگیری در خانه حضور داشتند، دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران چند نفر از آنها را دستگیر کردند. شاهدان ماجرا در تحقیقات مدعی شدند، مقتول به نام کریم در جریان درگیری با زنی به نام آذر به قتل رسیده است. آذر پس از این جنایت Crime و از ترس دستگیری از محل فرار Escape کرده بود.

با شناسایی هویت قاتل The Murderer روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کردند. ماموران با ردیابی‌های پلیسی توانستند متهم را در پاتوق دیگری شناسایی واورا دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: با کریم بر سر شیشه درگیر شده و او را کشتم. من و مقتول برای مصرف شیشه به آن خانه می‌رفتیم. فکر می‌کرد من از مواد او کشیده‌ام و سر این موضوع با هم درگیر شدیم. با چاقو چند ضربه به او زده و فرار کردم.

متهم با قرار قانونی بازداشت شد و در ادامه نحوه قتل مرد معتاد Addicted را تشریح کرد. متهم به قتل هفته گذشته برای اخذ آخرین دفاع به دادسرا منتقل شد که با قبول اتهامش، ادعاهای جدیدی را مطرح و عنوان کرد: روز حادثه Incident تحت تاثیر مصرف شیشه بودم و جن ها به من دستور دادند که کریم را بکشم. من هم چاقویی برداشته و چند ضربه به او زدم. در آن زمان هیچ کنترلی بر رفتارم نداشتم من به تسخیر جن ها در آمده بودم از کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

با توجه به اعترافات متهم، شکایت اولیای دم و تائید سلامت روانی او توسط پزشکی قانونی، بازپرس جنایی برای او به اتهام قتل قرار جلب به دادرسی صادر کرد. پرونده هم با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟