زندگی گمشده یک نوعروس در خانه فساد + عکس

به گزارش رکنا،چهار مرد جوان و یک زن ۱۹ساله که از گردانندگان و اعضای اصلی باند سرقت Stealing از خانه ها در مشهد بودند شناسایی و در اقدام ضربتی مرکز عملیات و یژه فرماندهی انتظامی مشهد داخل آپارتمانی واقع در محدوده بلوار شهید فکوری مشهد دستگیر شدند. این آپارتمان سه خوابه را چندی قبل جوانی به نام داود که سردسته باند است با کرایه ماهیانه دو میلیون تومان اجاره کرده بود تا آن را به پاتوق دوستان و همچنین مخفیگاه زنان وختران فراری تبدیل کند . او و سه دوستش و نوعروس ۱۹ساله فراری که همگی بچه ته تغاری خانواده بودند در این خانه نقشه سرقت ها را طراحی و زنان و دختران فراری را نیز پناه می دادند. داود که ۲۴ساله است در اظهارات اولیه خود گفت:پدرم برای من یک خودروی پژو پارس خرید اما من دوست داشتم یک خودروی آخرین مدل و پول زیاد داشته باشم وهرکاری دلم می خواهد انجام دهم. من سه خواهر دارم و بچه ته تغاری خانواده هستم. دو ماه قبل هم پدر و مادرم برایم به خواستگاری دختر یکی از اقوام رفتند تا هم سر و سامان بگیرم و هم بلکه سر عقل بیایم و مثل ادم زندگی کنم. اما فایده ای نداشت و رفیق بازی مرا از تهران به مشهد کشانده و از هشت ماه قبل آلوده خطاکاری های خودم شده بودم. دومین متهم این پرونده جواد است. جوانی ۳۲ ساله که یک دختر بچه سه ساله دارد و پس از درگیری با پدر زنش و با توجه به چک هایی که پدرزنش از او برگشت زده بود از تهران گریخته و همراه داود به مشهد آمد ه است. این مرد جواد در این شهر با دختری دوست شد. او پس از مدتی با زنی ۱۹ساله که چند ماه در عقد بوده و طلاق گرفته در یکی از شهرهای شمالی کشور آشنا شد و این زن را با خود به مشهد آورد. جواد می گوید: خانواده آبرومندی دارد و حیف از آنها که من بخواهم عضوی از خانواده شان باشم. جواد افزود:من در زمینه صنایع چوب کار می کردم و اتفاقا درآمد خوبی هم داشتم. پس از اختلافی که با پدر زنم پیدا کردم فراری شدم و با محمد که یکی از دوستان دوران کودکی ام است در مشهد به سراغ داود رفتیم. من هم بچه ته تغاری خانواده بودم و خیلی لوس و ننر مرا بار آورده بودند در اینجا آشنایی با یک دختر باعث شد رفت وآمدهای من ،محمد و داود ادامه پیدا کند. بعد هم جوان دیگری را پیدا کردیم که او هم خلاف بود و ما باند سرقت را تشکیل دادیم.

photo_2016-10-31_19-01-36

وی ادامه داد:با نوعروس طلاق گرفته ای در شمال آشنا شده بودم او را نیز همراه خود به اینجا آوردم تا کارهای پاتوق را انجام بدهد و برای مان غذا درست کند. ما در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۵تا ۷بعدازظهر از خانه ها و آپارتمان هایی که مالک آن حضور نداشت سرقت می کردیم. در زمان سرقت هم بی سیم داشتیم و با همدیگر در تماس بودیم. از ۸ماه قبل سرقت های خود را شروع. کردیم روزی که دستگیر شدیم(روز گذشته ) در پاتوق مشغول کباب کردن گوشت بلدرچین بودیم که به دام افتادیم. فقط می توانم بگویم ر فیق بازی و فکر احمقانه ناقص باعث شد به چنین سرنوشتی دچار شویم.

محمدجوان ۲۶ساله ای گه یک کودک ۱۰ماهه دارد بر ای او دلتنگی خاصی می کند. چهار قبضه اسلحه که یک قبضه آن کلت جنگی و سه قبضه نیز شکاری و وینچستر است در خانه او کشف شده است محمد می گوید :از دو ماه قبل با اعضای گروه مشکل پیدا کردم و از آنان جدا شدم. متهم دیگر پرونده که موهای سرش را تاج خروسی آرایش کرده و آثار خالکوبی و تتو روی دستانش دیده می شود ۲۷سال دارد. او چندی قبل به طور اتفاقی با اعضای باند آشنا شده است. مرد جوان می گوید مغازه داشتم درآمدم خوب بود فقط از باب داش مشتی و برای خودنمایی به این رفقای ناباب که من هم هستم و از هیچ چیزی نمی ترسم دست به این کار زدم. البته در عنفوان جوانی هم با مقادیری کریستال دستگیر شدم و هشت سال در زندان Prison بوده ام. زن ۱۹ ساله ای نیز که در پاتوق دزدان دستگیر شده اظهار داشت: همراه جواد به اینجا آمدم. از سه هفته قبل هم می خواستم به شهر خودمان برگردم اما آنها زندانی Prisoner ام. کرده بودند و کلفتی شان را می کردم. در مدتی که من در این خانه بودم حدود ۳۰ زن و دختر فراری به این خانه رفت و آمد می کردند. من بچه ته تغاری خانواده بودم ومطلقه هستم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در باره این پرونده به رکناگفت:در پی گزارش سرقت های سریالی از منازل مسکونی در محدوده آزاد شهر, امامت, معلم, قاسم آباد و بلوار هاشمیه و پیروزی مشهد و دغدغه شهروندان برای پی گیری این سرقت ها دستورات لازم صادر و ماموران مرکز عملیات و یژه پلیس Police مشهد با هدایت مستقیم سرهنگ محمد بوستانی, فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند. سردار سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود:ماموران مرکز عملیات ویژه در اقدامی ضربتی سردسته باند را دستگیر و با شناسایی مخفیگاه نوچه هایش در بلو ار شهید فموری سه مرد و یک زن جوان که از دیگر گردانندگان شبکه بزرگ سرقت و پنهان کردن زنان و دختران فرار Escape بودند نیز دستگیر شدند. وی افزود:اعضای باند تا کنون به ۳۰سرقت ار منازل مسکونی اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود:تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان پرونده و افراد مرتبط با این پرونده و همچنین طلافروشی که اقدام به خرید طلاهای بدون فاکتور از سارقان می کرد ادامه دارد و با توجه به کشف چهار قبضه اسلحه و بی سیم و دیکر ابزاری که در سرقت ها مورد استفاده متهمان قرار می گرفت احتمال ارتکاب دیگر جرایم خشن توسط آنها وجود دارد و متهمان برای انجام تحقیقات تخصصی به دستور مقام قضایی در اختیار مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد قرار گرفته اند. وی در پایان از مالکان منازل خواست واحدهای مسکونی را به تجهیزات کنترلی و بازدارنده از سرقت ها مجهز کنند تا از وقوع چنین سرفت هایی پیشگیری شود.

photo_2016-10-31_19-01-12

سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم همچنین تاکید کرد:توجه و محبت بیش از اندازه خانواده متهمان به فرزندان خود که همگی بچه های ته تغاری خانواده خود بوده اند نیز هشداری است به والدین تا نسبت به شیوه های صحیح فرزند پروری و تربیت فرزندان توجه بیشتری داشته باشند و آنان را زیاده خواه و مغرور بار نیاورند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

خانه هایی که زیر یک باغ مدفون است + عکس

503 بار اقدام زشت و نفرت انگیز با دختر 13 ساله در برابر دوربین

اقدام پنهانی زن شوهردار با تاجر رباخوار / در برابر چشمان شوهرم دستگیر شدم

عکس العمل راننده اتوبوس از یک حادثه تلخ جلوگیری کرد

قاتل پیرمرد 77 ساله در شهرک فرهنگیان دستگیر شد

مرگ مغزی تلخ «محمدامین» با شکنجه های ناپدری + عکس

جوان ترین اعدامی آمریکایی +عکس

این مرد بیگناه 24 سال اشتباها زندانی شده بود+عکس

گفتگو با زن جوانی که چند کیلومتر زیر ماشین و روی آسفالت کشیده شد + عکس

مشت معلم، دانش‌ آموز هنرستانی را روانه بیمارستان کرد!

قتل دردناک کارمند بانک در بستر خواب+عکس

نقشه کثیف 2 مرد برای آزارو اذیت دختربچه ای در کوچه / با صحنه باورنکردنی روبرو شدم

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

مرگ تلخ کودک 8ماهه زیر چرخ های ماشین راننده ناشی +عکس

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

راحله 16 ساله رییس دو دختر در باند کثیف بود+عکس

عکس دیده نشده از درگوشی حرف زدن های ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی+عکس

عمل وقیحانه مرد 55 ساله هنگام خاکسپاری دایی اش

دختران جوان در دام وسوسه شیطانی مردی که انگلیسی خوب حرف می زد

مرد تهرانی پس از آزادی از زندان دوست دخترش را مثله کرد / این مرد 14 سال گذشته همسرش را نیز کشته بود + عکس دادگاه

آثار زیادی از زنان در بدن شوهرم می دیدم ، چاقو را برداشتم و او راخواجه کردم + جزئیات

وقتی نامزدم با صراحت به من گفت عاشق مرد دیگری است دنیا روی سرم خراب شد و ...

قتل تاجر ایرانی در محل ساخت هتل ساحلی فیلیپین / 2 قاتل مسلح ایرانی هستند+تصاویر

پای همسرم 2 سانت کوتاه است می خواهم طلاقش دهم / درخواست بی شرمانه نادر در دادگاه تهران + عکس

اقدام زشت و وحشتناک داماد با مادر زن در جنگل گرگان

ویار عجیب زن باردار به خوردن دستمال توالت! + عکس

خواستگاری خلبان از مسافر زن در پرواز + عکس

 

عکس دو نفره خانم بازیگر و همسر خلبانش در کابین هواپیما +عکس

تولد بازیِ پرستو صالحی و آزاده زارعی در شب جشن هالووین +عکس

ناگفته های عجیب بازیگر معروف ایرانی: به نان شبم هم محتاج بودم! +عکس

تنهایی دو نفره خواننده معروف ایرانی در تعطیلاتش در آمریکا +عکس

سلفی هانیه توسلی با زیباترین دختر هرمز در جنوب کشور +عکس

بازیگر 101 ساله درگذشت+عکس

پیاده روی ساحلی محمدرضا گلزار با پای برهنه با بازیگر زن معروف +عکس

عکس دیده نشده از درگوشی حرف زدن های ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی+عکس

 

کدخبر: 228644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟