وقتی که مرد فهمید دختر 5 ساله اش از مرد دیگری است  / جوانی پیام داد و از ارتباطش با زنم گفت و ...

چندی قبل مرد 32 ساله خانواده با دریافت این پیامک آشفته و هراسان به دادسرای هشتگرد رفت و از همسرش به اتهام رابطه غیر اخلاقی شکایت کرد. این مرد با نشان دادن پیامکی که از یک جوان ناشناس دریافت کرده بود به بازپرس گفت: من کارمند یک گروه خودروسازی هستم که زندگی آرام و بدون دردسری داشتم. 11 سال پیش با همسرم «اکرم» ازدواج کردم و هیچ وقت به هم بی‌احترامی نکردیم و از هم دلخور و رنجیده نشدیم. نمی‌گویم خوشبخت‌ترین مرد بودم اما همیشه از زندگی‌ام رضایت داشتم و برای رفاه و آسایش همسر و دو فرزندم، تلاش کرده‌ام، اکرم نیز همیشه همراه من بوده و با کم و زیاد زندگی‌ام ساخته است. اما متأسفانه خوشبختی‌مان دوام زیادی نداشت. چرا که مدتی قبل از یک شماره تلفن اعتباری، پیامکی دریافت کردم که زندگی‌مان را ویران کرد. فردی ناشناس ادعا کرد که مینا دختر کوچک پنج‌ساله‌ام فرزند واقعی من نیست بلکه او، پدر این دختربچه است، با دریافت این پیامک ویران شدم و باورم نمی‌شد. بی‌سر و صدا بچه را برداشتم و به آزمایشگاه ژنتیک رفتیم. اما متأسفانه جواب آزمایش DNA حاکی از آن بود که بین من و دخترکم «مینا» هیچ رابطه پدر و فرزندی وجود ندارد و او فرزند واقعی من نیست.

این مرد شاکی در حالی که می‌لرزید، ادامه داد: آقای بازپرس حالا از خواب و خوراک افتاده‌ام. روزگارم سیاه شده است و دیگر انگیزه‌ای برای کار و زندگی ندارم. مرا از این برزخ پر درد نجات بدهید.

پس از طرح این ماجرا از طرف مرد جوان، پرونده به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز فرستاده شد و هیأت قضایی دادگاه در نخستین گام، این مرد شاکی و دختر خردسال را به پزشکی قانونی معرفی کردند و پزشکی قانونی پس از انجام آزمایش‌های تخصصی سرانجام عدم تجانس ژنتیکی پدر و دختر را اعلام کرد و آنها را دارای رابطه پدر و فرزندی ندانست.

بدین ترتیب، مادر «مینا» در برابر اتهام سنگینی قرار گرفت و بازداشت شد. وی با انکار شدید اظهارات شوهرش گفت: من زنی ساده و بی‌حاشیه‌ام که در زندگی جز اطاعت و محبت به همسرم، فکر دیگری در سر نداشته‌ام. از مدتی قبل متوجه شیطنت‌های زنی مطلقه شدم که به همسرم وعده خرید خودرو و خانه می‌داد و او را وسوسه می‌کرد تا از من و فرزندانش جدا شود. حالا هم تصور می‌کنم این زن با دسیسه‌هایش قصد فروپاشی ‌زندگی مرا دارد. همسرم نیز با نقشه این زن دنبال بهانه‌جویی است تا مرا از خانه بیرون کند و زن بگیرد وگرنه این ماجرای غیرواقعی حتی از تصور من هم دور است. می‌توانید از اهالی محل در مورد سلامت اخلاقی و پاکی من تحقیق کنید. در زندگی‌ام هیچ‌گاه تخلف یا گناهی نکرده‌ام.

در تعقیب فرستنده پیامک

قاضی هدایت رنجبر رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز دستور شناسایی مالک خط اعتباری تلفن همراه و دستگیری وی را صادر کرد. مأموران پلیس Police پس از شناسایی محل زندگی این جوان، وی را در خانه‌اش دستگیر کردند و برای بازجویی به اداره آگاهی کرج بردند.

این پسر 21 ساله در حالی که بشدت ترسیده بود منکر هرگونه آشنایی با خانواده شاکی شد و گفت: مدتی قبل تلفن همراهم و بیست هزار تومان پولم را دزدیدند و چون گوشی‌ام ارزان قیمت بود بی‌خیال ماجرا شدم و شکایتی نکردم. اصلاً شماره سیستم کارتم را فراموش کرده‌ام و خط دیگری دارم. به تازگی هم نامزد کرده‌ام و دنبال دردسر و ماجرا نیستم.

نفی رابطه پدر فرزندی

با وجود انکار این متهم، وی به همراه دخترک 5 ساله برای انجام آزمایش ژنتیک به ‌پزشکی قانونی معرفی شدند ولی نتیجه آزمایش‌ها وجود رابطه پدر و فرزندی بین او و «مینا» را نفی کرد و این جوان از اتهام رابطه نامشروع تبرئه شد هر چند نامزدش نیز او را ترک کرد و حتی دچار آسیب روحی شد اما در ادامه رسیدگی به این ماجرای مرموز، قضات دادگاه به اتفاق آرا، مادر «مینا» را به 99 ضربه شلاق Whip تعزیری محکوم کردند اما وی با استخدام وکیل به حکم دادگاه اعتراض کرد و گفت: این پیامک شوم زندگی‌ام را متلاشی کرده پس از 11 سال زندگی مشترک به همراه دختر کوچکم از خانه طرد شده‌ایم و فامیل، دوست و همسایه به چشم گناهکار به ما نگاه می‌کنند و آواره شده‌ایم. بارها تصمیم گرفتم با مرگ خودخواسته به این زندگی پردرد پایان دهم اما دختر کوچکم جز من هیچ پناهی ندارد. او ناخواسته و بی‌گناه مورد خشم پدر و فامیل قرار گرفته و از دیدن خواهر بزرگ‌ترش محروم شده است.«مینا» هنوز نمی‌داند چرا مورد نفرت اطرافیان قرار گرفته است و در بی‌کسی و تنهایی در دامان من اشک می‌ریزد. من اگر متهم به رابطه غیراخلاقی شده‌ام آن فرد ناشناس کیست که هنوز او را نمی‌شناسم؟ من بی‌گناهم و قربانی دسیسه شده‌ام. به گفته پزشکان یک در میلیون امکان خطا در آزمایش ژنتیکی هست. تلاش می‌کنم تا بی‌گناهی‌ام ثابت شود.

با اعتراض این زن جوان به حکم دادگاه قرار است قضات دیوانعالی کشور به پرونده این واقعه عجیب رسیدگی کنند اما به نظر می‌رسد راز این ماجرا وقتی روشن می‌شود که کارآگاهان فرستنده پیامک را شناسایی کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ایران

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت دختر جوان داخل ماشین شاسی بلند 2 بچه پولدار تهرانی

هم خوابی زن شوهردار با صاحب سوپر مارکت با شلیک مرگبار به شوهر پایان یافت + عکس

شوهرم درخواست های غیر اخلاقی از من داشت به او اجازه دادم زن دیگری بگیرد اما او ...

وقتی برای سرقت رفته بودم وسوسه شدم و زن جوان را آزار و اذیت کردم+عکس

اقدام شرم آور سرباز معلم با دانش آموز ابتدایی در کرمان+عکس

زن جوان همسرش را روی تخت خواب به آتش کشید

قتل هم اتاقی +عکس

دکمه های مانتوی زن صیغه ای راز یک مرد هولناک را لو داد+عکس

راز شوم ناپدید شدن 2 دختر در دو روز + عکس

هم خوابی زشت عمه هنگام مستی با برادرزاده 14 ساله + عکس

در برابر هوس بازی های شوهرم با مجید قرار عاشقانه گذاشتم اما ...

5 زن جوان بیوه در دام شیطانی یک مرد 45 ساله

آزار و اذیت دانش آموز در اردوی دانش آموزی+ عکس

واژگونی مرگبار پراید در جاده علویجه اصفهان +تصاویر

زن جوان با شلیک گلوله شوهرش را کشت / او قبل از حادثه خیانت کرده بود

4 میهمان ناخوانده دزد خانه‌های ویلایی رشت بودند+عکس

راز غافلگیری بچه پولدارهای تهرانی در بانک لو رفت

خودکشی پسر 15 ساله تهرانی

پدر ندانسته پسر را به پرتگاه برد

اعتراف‌های هولناک یک جوان آدم خوار + عکس 

بی احترامی به قبور گلزار شهدای +تصاویر

اقدام زشت مستخدم زن با پسربچه‌های مرد پولدار

اقدام شرم آور پلیس با دختر 39 ساله مست+عکس قربانی

این 2 مرد خطرناک را می شناسید ؟ +عکس

آزار و اذیت 2 بچه دبستانی در آشپزخانه مدرسه ای در تهران

پسر فوق لیسانس کش روزنی می کرد

با چاقو دختر جوان را تهدید کردم و او ناچار به تسلیم شدو...

دستمزد یک میلیارد تومانی محمدرضا گلزار از کجامی آید؟ +عکس

جزئیات قتل عام شوهر و 3 کودک توسط زن جوان تهرانی +عکس

 

این بازیگر معروف ایرانی برادر ناتنی گلشیفته و فرزند خوانده بهزاد فراهانی است +عکس

موتورسواری الناز شاکردوست وقتی مرغ و خروس ها را بار زده است! +عکس

واکنش هنرمندان و بازیگران به درگذشت منصور پور حیدری + اینستاپست ها + عکس

هدیه‌های بازیگر زن معروف برای مسافران مترو چه بود؟‌ +عکس

اولین عکس از گریم جالب یک بازیگر در نقش نخست وزیر مشهور +عکس

ترانه علیدوستی و بهناز جعفری به چه بیماری‌هایی مبتلا هستند؟ +عکس

حمید ماهی صفت در جشن تولد 32 سالگی دخترش سارا +عکس

 

کدخبر: 228988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟