ارتباط کثیف دوست پسر دختر 14 ساله با خواهر شوهردار نازنین

دی‌ماه سال 93 با کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های اطراف تهران، تحقیقات جنایی آغاز شد. هیچ آثاری از درگیری روی جسد دیده نمی‌شد اما شک بازپرس ویژه قتل باعث شد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد گمشده هویت جسد شناسایی شد. همسر 17 ساله این مرد

ناپدید شدن شوهرش به نام رحیم را گزارش داده بود. تحقیقات میدانی پلیس Police نشان داد رحیم با همسرش به نام نیلوفر اختلاف داشت. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که گزارش پزشکی قانونی کلید حل این معما شد. در گزارش پزشکی قانونی آمده بود، مرد جوان بر اثر مسمومیت با سم کشنده‌ای به قتل رسیده است.

ماموران که با پرونده قتلی رو‌به‌رو بودند، نیلوفر را به عنوان مظنون دستگیر کردند. او در ابتدا منکر قتل بود اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: با همدستی خواهر 14ساله‌اش و پسری که با او دوست است نقشه قتل شوهرش را طراحی کرده‌ است.

نیلوفر مدعی شد: «شوهرم اجازه نمی‌داد با خواهرم ارتباط داشته ‌باشم و می‌گفت او دختر خوبی نیست ضمن این‌که مشکلات دیگری نیز با هم داشتیم و به پیشنهاد دوست خواهرم مقداری دارو و الکل داخل یک بطری ماءالشعیر ریختم و آن را به شوهرم دادم، وقتی خورد متوجه نشد دارو داخل آن است. بعد از چند دقیقه روی زمین افتاد و جانش را از دست داد، بعد هم جسد را با کمک دوست خواهرم که هومن نام‌ دارد داخل خودرو گذاشتیم و بیرون بردیم و در بیابان رها کردیم.»

با دستگیری نازنین و هومن و صدورکیفرخواست علیه متهمان، پرونده برای رسیدگی به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. در این جلسه پدر و مادر مقتول از سوی خودشان و دو نوه‌شان درخواست قصاص کردند. نیلوفر در این جلسه ادعا کرد؛ به پیشنهاد و اصرار هومن شوهرم را کشتیم. هومن تهدید کرده بود اگر نقشه او را اجرا نکنیم دو فرزندم را می‌کشد.

وی اظهار کرد: شوهرم اجازه نمی‌داد من با خواهرم ارتباط داشته ‌باشم و می‌گفت که او دختر خوبی نیست چون با هومن ارتباط دارد، حتی اجازه نمی‌داد خواهرم به خانه ما بیاید. هومن هم این موضوع را فهمیده و به نازنین پیشنهاد داده ‌بود که شوهر من را بکشند. وقتی نازنین در این‌باره با من صحبت کرد اول قبول نکردم اما بعد گفت هومن به او گفته پیش از این هم کسی را کشته و کار سختی نیست و حتی تهدید کرده‌ بود اگر به خواسته‌اش عمل نکنم بچه‌هایم را می‌کشد. من هم قبول کردم. بنابراین او مقداری داروی بیهوشی، الکل و پودر شربت انار را به نازنین داده‌ بود که به خانه ما بیاورد، قرار بود ما این چیزها را با هم مخلوط کنیم و در ماءالشعیر بریزیم و به شوهرم بدهیم که بخورد. البته ما آن روز به شوهرم گفته‌ بودیم که قرار است نازنین تبلتی بیاورد و به‌همین‌دلیل هم اجازه داد خواهرم وارد خانه شود. بعد از این‌که من این مواد را گرفتم و مخلوط کردم و به شوهرم دادم کم‌کم از حال رفت و روی زمین افتاد، بعد از چند لحظه متوجه شدم نبضش نمی‌زند و با همکاری هومن او را داخل خودرو گذاشتیم و به بیابان بردیم و رها کردیم. نازنین هم در دفاع از خود گفت: من نقشی در این قتل نداشتم و حتی به شوهرخواهرم گفتم که این نوشیدنی را نخورد اما خواهرم به او اصرار کرد بخورد. من با هومن رابطه‌ای نداشتم خواهرم با او رابطه داشت و من فقط از این رابطه اطلاع داشتم و واسطه بین آنها بودم و از این‌که شوهرخواهرم کشته شود چیزی به من نمی‌رسید. من نقشی در این قتل نداشتم.

هومن نیز وقتی در جایگاه متهم قرار گرفت اتهامش را رد کرد و گفت: من با این دو خواهر هیچ ارتباطی نداشتم. آنها مدعی ‌هستند که من نقشه قتل را طراحی کرده و حتی گفته‌ام چه چیزی به مقتول بدهند راحت‌تر می‌میرد درحالی‌که صحت ندارد. من نه یک‌بار به این افراد زنگ زدم و نه حتی با آنها از طریق پیامک ارتباطی داشتم. من هیچ‌کدام از اتهاماتم را که معاونت در قتل و رابطه نامشروع است قبول ندارم و درخواست دارم پرینت تلفن من گرفته شود.

با توجه به این‌که پرینتی از مکالمات مورد ادعا درباره ارتباط متهمان وجود نداشت، قضات پرونده را برای بررسی پرینت تلفن سه متهم به دادسرا برگرداندند. با بررسی پرینت تماس‌های دو خواهر و هومن، پرونده برای رسیدگی دوباره به دادگاه فرستاده شد و متهمان برای دومین بار پای میزمحاکمه قرار گرفتند. در این جلسه اولیای دم مقتول دوباره درخواست قصاص کردند.

وکیل نازنین نیز در دفاع از موکلش گفت: نازنین در زمان قتل کمتر از 18 سال داشته و به رشد عقلی نرسیده بود. به همین خاطر درخواست دارم، برای او ماده 91 قانون Law مجازات اسلامی اعمال شود.

قضات دادگاه با بررسی این درخواست با آن موافقت کرده و دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

فیلم لحظه رفتار خشن پلیس ایران با متهم فراری در پمپ بنزین + فیلم

وقتی وارد اتاق شد و به جای لیلا مرا دید خشکش زد / او اصلا فکر نمی کرد مجید در خانه باشد

وحشتناک‌ترین اعدام داعش / له کردن هشت شهروند عراقی زیر چرخ‌های بولدوزر

مچاله شدن باورنکردنی پژو در تصادف با تیر چراغ برق+تصاویر عجیب

مادری هنگام به خاک افتادن پسرش در مسابقه رزمی وارد تاتامی شد + عکس

دستگیری قاتل دختر نوجوان پس از 22 سال

نقاشی هنرمندانه روی برگه بازجویی یک متهم / من دزد نیستم

فیلم دهشتناک آزار و اذیت زن باردار در خانه سگی یک مرد وحشی (16+) + تصاویر

شکستن مجسمه تاریخی به خاطرعکس «سلفی»

واکنش ناجا به انتقال خودروی حامل دوکودک به پارکینگ + عکس 2 کودک

دردسر عجیب خواستگاری استاد دانشگاه از دختر دانشجو

آب زن گمشده را تا لب مرز برد

داعش در عراق 4 نفر را به صلیب کشید+تصاویر(+16)

قاتل پس از اذیت و آزار دختر 15ساله را با 61 ضربه چاقوکشت+عکس

دستگیری زن جوان به خاطر همدستی با کارمند شهرداری در فرودگاه دوبی

بخاطر عشق به شراره قاتل شدم

اقدام عاشقانه یک زن در برابر کارهای زشت شوهر

کسانی که می دانند مرگشان نزدیک است!

پزشک کثیف به زن باردار هم رحم نکرد! + عکس

عکس های باور نکردنی از زندگی فرزندان یک خانواده که مادری عاشق دارند

فیلم تکان دهنده از ضرب و شتم وحشینانه مرد مسن طرفدار ترامپ + تصاویر

انتقام خونین به خاطر خودکشی خواهر در یک از برج های زعفرانیه

جزئیات گروگانگیری مسافران یک اتوبوس در جاده شوشتر به اهواز + عکس

اقدام وقیحانه یک زن با پسر 6 ساله در کوچه خلوت + فیلم

مرگ غم انگیز یک مار پیتون حامله+عکس

نماینده ایران رئیس فدراسیون آسیا و نائب رئیس اول فدراسیون جهانی کیک بوکسینگ شد

ورود ادکلن های اعتیادآور به جزیره کیش / پلیس هوشیارانه محموله ها را توقیف کرد

 

پوستر آمریکایى فیلم فروشنده را ببینید +عکس

ماجرای مشت زدن بازیگر معروف به صورت دونالد ترامپ+عکس

گفتگو با کارگردان و بازیگران فیلم طلوع سیاره میمون‌ها + فیلم

نقاشی هنرمندانه روی برگه بازجویی یک متهم / من دزد نیستم

نخستین عکس آقای بازیگر پس از جدایی از همسرش

نگار جواهریان علاوه بر بازیگری دو شغل دیگر هم دارد! +عکس

ممنوع التصویر شدن مجری سرشناس ایرانی بخاطر فعالیت در فضای مجازی +عکس

حمله اینستاگرامی علیرضا حیدری به رضا رشیدپور در حمایت از عباس جدیدی +عکس

تصویر خاص جواد رضویان در آغوش بلند قامت ترین قهرمان ورزش ایران +عکس

سانسور دروازه بان تیم ملی در برنامه علی ضیا به خاطر موی بلند؟ +عکس

بازیگر معروف ایرانی: گفتند سر کلاس نیا چون برای بقیه بد آموزی داری +عکس

 

کدخبر: 229445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟