با پارسا ارتباط گناه آلود داشتم / برادرم می خواهد مرا بکشد

با خواهرم جر و بحث کردم. قول داده‌بود در خانه‌اش پناهم بدهد. گوشی تلفن همراه را برداشت و به برادرم زنگ زد. پچ‌پچ او را شنیدم و از ترس، پا به فرار گذاشتم. نمی‌دانستم کجا بروم. خودم را به کلانتری شیرازی معرفی کردم. خواهش می‌کنم مرا تحویل بهزیستی بدهید. اصلا بگویید من خانواده و کس و کاری ندارم.

البته خودم مقصر هستم. من چوب وعده‌های دروغین پارسا پسری را خوردم که یک دل نه، صد دل عاشق و دل‌باخته‌اش شده‌بودم. ما در فضای مجازی با هم آشنا شدیم و قول و قرار ازدواج گذاشتیم. متاسفانه بعد از رابطه گناه آلود با این پسر  به خاطر او، به چند خواستگار خوبم جواب رد دادم. یکی از آن‌ها پسر‌خاله‌ام بود، پسری که جوانی باوقار و تحصیل‌کرده است. مادرم دغدغه داشت و می‌گفت چون سایه پدر روی سرت نیست، باید بیشتر به فکر‌آینده‌ات باشی.

برادرم نیز که بعد از مرگ پدرم حکم پدری بر گردنم دارد، غصه می‌خورد و نگرانم بود، اما من همچنان لج‌بازی می‌کردم. حدود سه هفته قبل، با‌خبر شدم مرد رویاهایم با دختر دیگری ازدواج کرده و به دنبال سرنوشت خودش رفته‌‌است. داشتم دیوانه می‌شدم. با چشمانی گریان، سراغ مادرم رفتم و واقعیت را برایش تعریف کردم. خیلی شاکی شده‌بود.

همان موقع، برادرم زنگ زد. مادرم که خیلی عصبانی بود، موضوع را به برادرم خبر داد. محمود پشت گوشی تهدیدم می‌کرد که مرا می‌کشد. از ترس، فرار Escape کردم و به خواهرم پناه بردم. من حماقت کرده‌ام و خجالت می‌کشم به صورت مادرم که با کارگری مرا بزرگ کرده و به دانشگاه فرستاده و به چشمان معصوم برادرم نگاه کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ارتباط غیراخلاقی معلم ورزش زن با 3 دانش آموز پسر +عکس

اعدام برای مرد 48 ساله به خاطر آزار و اذیت پسر 8 ساله

علاقه زشت پسر دانشجو برای عکاسی مخفیانه از دختران جوان

مالک خانه میلیاردی سعادت آباد تهران کیست؟

در میهمانی شبانه باغ هلو مسعود به من ابراز علاقه کرد / بعد از شب شوم عروسی شوهرم دیگر سراغی از من نگرفت

حمله وحشیانه به خانه روستای/ پیرمرد تا حد مرگ کتک خورد+عکس

 

کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورمان در آمریکا! +عکس

آرزوی پدرمرتضی پاشایی در دومین سالگرد درگذشت پسرش +عکس

20 کیلو کاهش وزن ملیکا شریفی نیا از زبان خودش + عکس قبل و بعد از کاهش وزن

 

کدخبر: 229983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟